Kysymys

Elisa Kotiboksi 24/1 Ongelma

  • 23 joulukuu 2009
  • 6 kommenttia
  • 1862 katselukerrat

  • Uusi keskustelija
  • 2 kommenttia
Hei. Tilasin saunalahdelta 24/1 "Full rate" netin ja se saapui tänään. Ongelmana on se, että boksiin ei syty "ADSL" ja "Internet" valoa. Johdot ovat oikein asennettu ja asetukset pitäisi olla oikein. Ainakin ohjelapun mukaisesti. Eli siis "Verkkoyhteydet" lehdessä näkyy "Lähiverkkoyhteys" kuvake ja siinä lukee että "Yhdistetty, jaettu" mutta sitten on vielä tämä "Internt koneella Elisa-kotiboksi" kuvake ja siinä lukee "Poistettu käytöstä" Koitin monta kertaa klikata "Ota käyttöön" ja siihen tuli teksti "Yhdistetään" ja lopuksi "Yhdistetty" mutta silti kuvakkeessa lukee "Poistettu käytöstä" mikä saattaa olla ongelmana? Voiko taloyhtiön netti (HomePNA) vaikuttaa? Sillä emme ole vielä peruttaneet sitä. Suuret kiitokset jo etukäteen! Vastauksia odotellessa 🙂

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

6 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Saapuiko modeemi tänään vai saitko tekstiviestillä kuittauksen siitä, että linja on kytketty?
Sain modeemin tänään. Eli pitäisikö minulle tulla tekstiviesti, että linja on kytketty? Kuulostaa ainakin järkevältä. 🙂
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3

Sain modeemin tänään. Eli pitäisikö minulle tulla tekstiviesti, että linja on kytketty? Kuulostaa ainakin järkevältä. :)


Kyllä vain. Saat vielä erillisen tekstiviestin kun linja kytketään.  🙂
Suuret kiitokset 🙂 Hermot oli aika piukalla vielä hetki sitten, mutta nyt on sitten asia selvä!
Itse yhteyden kytkennän valmistuminen kuitataan tosiaan tekstiviestillä. Ennen tätä tulee jo aikaisempi tekstiviesti, missä kerrotaan arvioitu asennuspäivä. Jos et ole tätä arvioviestiä saanut, voit varmuuden vuoksi olla yhteydessä asiakaspalveluun joko oma.saunalahti.fi -hallintasivuston viestien välityksellä, tai puhelimitse.
Käyttäjätaso 2
Vastataan nyt tännekin tarkennuksena, että mitään tekstiviestiähän ei Saunalahdelta tule, ellei GSM-numeroa ole Oma Saunalahdessa henkilötiedoissa, kuten oli itsellä tapaus juuri - mikä on sinällään mielenkiintoista, ettei Saunalahdella näy oman liittymänsä numero, joka kuitenkin on käyttäjätunnuskin samalla...  ??? Mutta minua tämä ei haitannut, koska Saunalahden webmail-laatikkoon viestit kuitenkin tulivat (tosin arvioitu toimitusaika näytti tyhjää) ja tulipa perinteinen paperikirjekin, jossa kerrottiin liittymän avauspäivämäärä.

Niin ja Saunalahdelle tiedoksi, että tuota GSM-numeroa ei enää pystynyt lisäämään, kun ADSL-liittymä oli tilauksessa (tuli ilmoitus, että yhteystietoja ei voi päivittää, kun on avoimia tilauksia tai jotain sinnepäin).