Vastattu

Elisa muuttaa laajakaistan toimitusaikaa ilman kunnollista selitystä?

  • 2 elokuu 2017
  • 1 kommentti
  • 122 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 2 kommenttia
Taloyhtiöni tilasi talokuidun jota parhaillaan rakennetaan ja yhteyksien avauspäiväksi on sopimuksissa merkitty 7.8. Tänään kuitenkin tuli tekstiviesti jossa kylmästi ilmoitetaan, että avauspäivä siirtyy 21.8. ilman mitään kunnollisia selityksiä mistä tämä johtuu.

Onko tämä peruskäytäntöä olla kertomatta asiakkaille sen kummemmin? Kahden viikon viivästys kun ei ole mikään ihan pieni juttu.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi eBin 2 elokuu 2017, 18:14

Tällä hetkellä aikataulumuutoksia ei näissä viesteissä tosiaan avata tuon tarkemmin, voimme tarkistaa tilanteen mikäli laitat meille yksityisviestin asiakasnumeron / asennusosoitteen kera tästä: https://elisa.fi/palstatiimi. Kiitos!
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Tällä hetkellä aikataulumuutoksia ei näissä viesteissä tosiaan avata tuon tarkemmin, voimme tarkistaa tilanteen mikäli laitat meille yksityisviestin asiakasnumeron / asennusosoitteen kera tästä: https://elisa.fi/palstatiimi. Kiitos!

Osallistu keskusteluun