Elisalla oli suunniteltu katkos. Tässä kokemukseni.

  • 11 maaliskuu 2019
  • 2 kommenttia
  • 368 katselukerrat

Elisa ilmoitti katkoksesta etukäteen - hienoa.
Katkos kesti vain 3 minuuttia - erinomaista.

Yritin lähettää Elisan asiakaspalvelulle sähköpostin jossa kehuin toiminnasta. 15min myöhemmin olen jossain kukkaislehdon suljetussa chatissa selaimen kautta. Ja meni 10 yritystä että pääsin tänne.

Mitenhän kävisi oikeassa hädässä?
Miten rusinapullan vaikeaa on laittaa sähköpostiosoite näkösille ja pari kielitaitoista filtteröimään siitä skeida?

Edit // Siistitty sanavalintoja -Patomiäs

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Tervetuloa OmaYhteisöön @Kimmo Veijalainen!

Oikeassa hädässä kannattaisi ottaa puhelin käteen ja soittaa Elisan asiakaspalveluun. Vikapuoli päivystää asiakaspalvelun numerossa 24/7, pitää vaan kuunnella nauhoite loppuun, jos joutuu soittamaan aspan ollessa muuten kiinni.

Onhan Elisalla tarjoalla myös sähköinen yhteydenottolomake, sekin löytyy tuolta "asiakaspalvelun yhteystiedot" -sivulta, joskin on hassusti naamioitu vaaleanharmaaksi valkoiselle pohjalle tuo linkki teksteineen.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Kiitos @Kimmo Veijalainen palautteestasi 🙂 Tosiaan kuten tuossa edellä tulikin jo ohjetta, niin kriittisessä tilanteessa kannattaa aina ensisijaisesti tarttua puhelimeen, sähköposteissa sekä noissa sähköisen yhteydenottolomakkeen vastauksissa vastaus voi tilanteesta riippuen viivähtää päivän tai parikin, pyrimme toki näihinkin vastaamaan mahdollisimman pian mutta pahimmillaan siis. Tänne Yhteisön puolelle pääsemisen vaikeudesta etenkin olisin kinnostunut kuulemaan tarkemmin, minkälaista ongelmaa tuossa siis oli?

OT: Siistin tuosta aloituksestasi pari sanaa, ymmärrän kyllä harmistuksen mutta kiroilu ei kuulu OmaYhteisöön 🙂 Olemme koostaneet Pelisäännöt mistä voit tarvittassa aina tarkistaa mikä on OK ja mikä ei 🙂

Osallistu keskusteluun