Vastattu

Elisan asiakaspalvelu

  • 15 toukokuu 2017
  • 9 kommenttia
  • 715 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 2 kommenttia
Tilasin Elisalta Laajakaistan nopeuden noston ja tilaus ja kaikki siihen liittyvä meni sujuvasti kunnes luvattu toimituspäivä tuli. Nopeudennoston sijaan nettiyhteys oli poikki ja soitin asiakaspalveluun asian selvittämiseksi. Puheluuni vastannut nainen ei suostunut yhdistämään minua tekniseen tukeen tai ottanut itse sinne yhteyttä pyynnöstäni huolimatta, vikahan oli tietysti minussa toopessa käyttäjässä eikä Elisassa. Olin jo ennen soittoa kokeillut kaiken mahdollisen joten tiesin varmasti että vika ei ole käyttöpäässä. Asiakaspalvelun nainen ei siis suostunut uskomaan minua kun aamulla soitin ja kun menin illalla kotiin soitin uudelleen ja ilmoitin että netti ei nyt todella toimi että aiotteko tehdä asialle jotain ja kas kummaa tämä uusi naishenkilö totesikin että eipä toimi ja ottaa yhteyttä tekniseen tukeenne ja varmistaa sieltä asian. Näin oli, nopeudennostoa ei oltu tehty vaan blokattu koko netti käytöstä ja kun kysyin koska se saadaan toimimaan niin vastattiin että viikonlopun jälkeen (soitin siis perjantaina) koska kaikki olivat jo lähteneet kotiin. Ihme juttu että Elisalla on häiriöpäivystys 24/7 mutta kaikki olivat sieltä lähteneet kotiin. Seuraavana maanantaina tuli uusi tilausvahvistus jossa nopeudennosto luvattiin tiistaiksi !?? Tosi hienoa palvelua että vielä joutuu odottamaan päivän vaikka kaikki ovat toivottavasti tulleet taas töihin. Ei tätä uskoisi ellei ole itse kokenut.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi matiaas 15 toukokuu 2017, 09:52

Pahoittelut huonosti hoidetusta laajakaistamuutoksesta. Mielelläni kävisin tuon soittamasi puhelun läpi sinua palvelleen henkilön kanssa, jos lähetät yksityisviestillä puhelinnumeron, josta soitit, sekä osoitetietosi.

Toivottavasti jatkossa asiat hoituisi mallikkaammin! 🙂
Katso alkuperäinen viesti

9 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Pahoittelut huonosti hoidetusta laajakaistamuutoksesta. Mielelläni kävisin tuon soittamasi puhelun läpi sinua palvelleen henkilön kanssa, jos lähetät yksityisviestillä puhelinnumeron, josta soitit, sekä osoitetietosi.

Toivottavasti jatkossa asiat hoituisi mallikkaammin! 🙂
Asiasta ei kannata tehdä sen suurempaa numeroa, toivon että jatkossa tällaista ei tapahtuisi ja asiakaspalvelussa vastaavat eivät kohtele asiakkaita täysin tietämättöminä ja virheen korjaaminen tehdään heti eikä monen päivän päästä kuten minun tapauksessani.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Asiasta ei kannata tehdä sen suurempaa numeroa, toivon että jatkossa tällaista ei tapahtuisi ja asiakaspalvelussa vastaavat eivät kohtele asiakkaita täysin tietämättöminä ja virheen korjaaminen tehdään heti eikä monen päivän päästä kuten minun tapauksessani.
Kyllä kannattaisi tämä asia hoitaa loppuun saakka. Tuollainen asiakaspalvelija on sopimaton tehtäväänsä, hän on saattanut pilata monen muunkin asiakkaan päivän ja asian ja se jatkuu jos kukaan ei reagoi asiaan, joten yhteyttä vain yksityisviestillä tiimille. Yksi mätä omena pilaa koko korillisen.
Niin kauan kun Elisalla on asiakaspalvelu järjestetty niin että ensimmäinen soitto menee ns. suodatukseen ja siellä vastaa henkilö joka ei ole asiantuntija ei saa kunnollista palvelua.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Niin kauan kun Elisalla on asiakaspalvelu järjestetty niin että ensimmäinen soitto menee ns. suodatukseen ja siellä vastaa henkilö joka ei ole asiantuntija ei saa kunnollista palvelua.

Niinpä! Tällä typerällä kikalla saadaan vastausajat lyhyiksi ja näyttämään hienolta raporteissa. Se, milloin pääset juttelemaan asiasta edes jotain tietävän kanssa, jonkin ihan toinen juttu.

Vastausaikoihin pitäisi saada aivan toisenlainen seurantasysteemi.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Niin kauan kun Elisalla on asiakaspalvelu järjestetty niin että ensimmäinen soitto menee ns. suodatukseen ja siellä vastaa henkilö joka ei ole asiantuntija ei saa kunnollista palvelua.

Niinpä! Tällä typerällä kikalla saadaan vastausajat lyhyiksi ja näyttämään hienolta raporteissa. Se, milloin pääset juttelemaan asiasta edes jotain tietävän kanssa, jonkin ihan toinen juttu.

Vastausaikoihin pitäisi saada aivan toisenlainen seurantasysteemi.


No niinpä! Kyllä siellä nopeasti vastataan, mutta uuteen jonoon kun joutuu niin saa odottaa vähintään 20 minuuttia.

Silloin kun boksi kosahti ja soitin sunnuntaina niin vikapalvelusta vastattiin ja asiat oli hoidettu 8 minuutissa, alkaen siitä kun näpyttelin numeron. Eikä yhtään tullut tee-näin-noin-ja-näin, kuten normaalisti tulee, vaikka kertoisi että ne toimenpiteet on jo tehty. Opin ainakin sen, että mielummin soitan kun aspa on kiinni niin saa sentään osaavan ihmisen luurin päähän.

Enkä tarkoita pahalla niitä kohtaan jotka siellä vastailee aluksi. Onhan tämä selkeästi tilastojen siivoamista varten masinoitu homma, mutta ei niiden vika jotka siihen puhelimeen joutuu aluksi vastaamaan.
Sen ensimmäisen vastaajan pitäisi kertoa seuraavan vastaajan hinta. Itselleni tuli tällaisesta puhelusta 50 euron lasku. Jos olisin tämän tiennyt, olisin kieltänyt yhdistämästä. Elisa mokailee, ja maksattaa nekin asiakkailla :(:(
Käyttäjätaso 2
Sen ensimmäisen vastaajan pitäisi kertoa seuraavan vastaajan hinta. Itselleni tuli tällaisesta puhelusta 50 euron lasku. Jos olisin tämän tiennyt, olisin kieltänyt yhdistämästä. Elisa mokailee, ja maksattaa nekin asiakkailla :(:(
Moikka AinainkeriÄ!

Tervetuloa Palstalle!

Kun puhelu yhdistetään eteenpäin asiantuntijoillemme, hinta kyllä pysyy samana eli mpm/pvm. Mikäli puhelu yhdistetään OmaGurulle jossa eri hinnat, kuuluu puhelun alussa nauhoite missä heidän veloituksensa kerrotaan.
Käyttäjätaso 4
Asiakaspalvelu on minun kohdallani toiminut oikein hyvin ja asiantuntevasti. Ja itse kyllä olen tietoinen kuluista jotka palveluun tulee,kun niitä käytän. Niinhän jokapaikassa tulee palvelusta maksaa.

Parasta on että ei tarvitse juosta kauppaan,vaan asia hoituu tekniikan myötä kotoa, Jos käytämme palveluita ,myös maksamme. Ja Elisa on asiakasmyönteinen,jos virhe on tullut,se hyvitetään.,ja korjataan.

Ihmisiä inhimillisiä kaikki ollaan,ei täydellisiä.

Osallistu keskusteluun