Vastattu

Elisan kiinteä laajakaista Paloheinässä

  • 7 elokuu 2018
  • 4 kommenttia
  • 208 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 1 kommentti
Toimiiko mielestänne Helsingin Paloheinässä kiinteä nettiyhteys moitteettomasti? Omalta osaltani netti toimi tänään 7.8. klo 15 - 17 tosi takkuisesti. Asiaan johon normaalisti kuluisi 15 min, kului nyt 2 tuntia :-(( . Tämä ei suinkaan ollut ensimmäinen kerta, kun Elisan laajakaista takkuili huomattavasti täällä Paloheinässä.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 7 elokuu 2018, 20:50

Elisan asiakaspalveluun soittaminen maksaa tosiaan matkapuhelin-/paikallisverkkomaksun verran. Elisan Huoleton liittymillä tämä tarkoittaa 0,09€/min kustannusta.

Elisa asiakastukisivuilta löytyy myös linkki sähköiseen yhteydenottolomakkeeseen. Se on aspan yhteystietojen alla harmaalla (valkoisella pohjalla). Yhteydenottolomakkeen ja muut kanavat asiointiin löydät täältä: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Täällä OmaYhteisössä sinua palvelee OmaYhteisö-tiimi, jolle voit myös laittaa yksityisviestillä vikailmoituksen. OmaYhteisö-tiimi käsittelee yksityisviesti parin päivän viiveellä.

Suosittelen itse ottamaan puhelimen käteen ja soittamaan, näin asia etenee käsittelyyn ja korjaukseen nopeiten.
Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Hei.

Onko Yhteys Elisan kautta? Soita asiakaspalveluun ja tee yhteydestä vikailmoitus.

Jos puhelimessasi on 4G, ensihätään voi nettiä käyttää sitä kautta.
Maksan laajakaistasta, joten sen pitäisi mielestäni toimia kunnolla. Osaan kyllä käyttää puhelinta mokkulana.

En löydä muuta kuin maksullisen numeron vikailmoituksen tekemiseen. Jos tämä pitää paikkansa, edustaa Elisan toiminta kyllä ahneuden maksimoimista.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Elisan asiakaspalveluun soittaminen maksaa tosiaan matkapuhelin-/paikallisverkkomaksun verran. Elisan Huoleton liittymillä tämä tarkoittaa 0,09€/min kustannusta.

Elisa asiakastukisivuilta löytyy myös linkki sähköiseen yhteydenottolomakkeeseen. Se on aspan yhteystietojen alla harmaalla (valkoisella pohjalla). Yhteydenottolomakkeen ja muut kanavat asiointiin löydät täältä: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Täällä OmaYhteisössä sinua palvelee OmaYhteisö-tiimi, jolle voit myös laittaa yksityisviestillä vikailmoituksen. OmaYhteisö-tiimi käsittelee yksityisviesti parin päivän viiveellä.

Suosittelen itse ottamaan puhelimen käteen ja soittamaan, näin asia etenee käsittelyyn ja korjaukseen nopeiten.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Kilpailu- ja kuluttajaviraston mukaan virheestä valittaminen ei saisi maksaa.

Toki puhelin hyvittäminen jotain toimenpiteitä ja aikaa sekin asiakkaalta vaatii.

Jos et halua soittaa, niin voit käyttää sähköisiä kanavia.

Osallistu keskusteluun