Voin kertoa että ei se kyllä mieltä lämmitä kun AINA oletuksena on että vika on asiakkaan laitteissa ja asiakasta pidetään aina tietämättömänä. Viimeiset 4 kertaa kun olen vikailmoituksen jättänyt on vika löytynyt Elisan päästä. Ikinä ei ole paljastunut mikä vian on aiheuttanut, mutta korjaantunut se on kun tarpeeksi monta kertaa on soittanut ja maksanut itsensä kipeeksi jonottamisesta puhelimessa.
Jännä juttu vaan että Anvian aikana liittymä pelasi 2 vuotta ilman katkoksia ja heti vaihduttua Elisan nimiin on linja poikki 1kk välein ja useita tunteja/päiviä kerralla.
Itselläni on siis kaapelinetti 250/20 ja sijaintina Seinäjoki. Fritzbox (Josta en hevillä luovu) näyttää että viimeks klo 10:57 aamulla on linja ollut auki. Nyt taas sellanen mukavat melkein 12h ollut linjat poikki. Ei mitään merkkiä elisan häiriökartassa, eikä myöskään tiedotteissa. Omagurulle voi lätistä mukavia 2.30€/min ja sieltä vastaa kaveri joka käskee nollata koko boxin ja tarkistella olisko johdot hyppineet irti rasiosta. Ja tietysti asiakkaan laitteissa vika ja ilmoitus tulee kun vika korjattu.
Voin kertoa että kun joku toinen palveluntarjoaja saa tänne sellaisen liittymän missä ei pingi karkaa nykyiselle mobiilikaista tasolle niin vaihtuu liittymä. On kyllä niin käsittämätöntä toimintaa.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Iinuliini
Moikka DH1!
Ikävä kuulla, että sinulla on syntynyt tällainen mielikuva meistä. Olen pahoillani että yhteyksissä on nyt esiintynyt useamman kerran vikaa etkä ole tähän saanut koskaan oikein selvää syytä, että miksi näin.
Miellään kyllä toki selvitettäisiin mistä ongelmat ovat johtuneet ja pitäähän se sinunkin saada tietää! Olisitko tätä varten yhteydessä asiakaspalveluumme ?
-Iinuliini