Hidas Kaapelinetti

  • 23 elokuu 2017
  • 8 kommenttia
  • 1137 katselukerrat

Sain tänään aamulla uuden Arris TG2492S modeemin ja olen nyt useamman kerran koittanut resetoida modeemia sekä uudelleen käynnistää. Nopeudet ovan vain luokattoman surkeat Download: 0,50Mbps ja Upload 0,42Mbps.

Olisiko tähän jotain neuvoja millä saisi nopeudet normaalille tasolle.

8 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Onpa ikävä kuulla ongelmasta KasperD . Voisitko lisätä asiakasnumeron profiiliisi, niin pääsemme tarkistamaan sopimukset?
Asiakasnumero löytyy OmaElisasta kohdasta Sopimukset , liittymän tilausvahvistuksesta sekä viimeisimmän kuukausilaskun oikeasta ylänurkasta.

Modeemin resetoiminen hammastikkua tai muuta teräväkärkistä aputyökalua käyttäen on suositeltavaa, mikäli sitä ei vielä ole tehty. Oletko tehnyt nopeustestit langattomalla yhteydellä vai verkkokaapelilla?
Sama ongelma tässä.
sama ongelma uuden Arris TG2492S modeemin kanssa eka alkuun toimi hitaasti sitten parin päivän jälkeen ei mene verkkoon ollenkaan
Moi! Täällä nopeus 40/10 ja ruutu+ kuva huono.
Laitoin omaelisan kautta yht. otto pyyntöä
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Moikka Dumbbi ja tervetuloa Palstalle! Onko netissä edelleen ongelmaa vai toimiiko jo normaalisti?

Tonkka79 mainiota!! Kiitos ilmoituksesta 🙂
Kiitokset avusta. Nyt toimii hienosti
Tervehdys. Itselläni täysin vastaava ongelma kyseisen modeemin kanssa. Modeemi asennettu eilen. Useampi uudelleenkäynnistys ja pari resetointia takana, nopeus edelleen surkea. Apua kiitos.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Pahoittelut häiriöstä! 😞 Tarkistelin tuota linjaasi ja siellä ei provisioinnit näy menneen oikein läpi linjalle tuon uuden modeemin myötä. Tein tuosta vikailmoituksen ja saat yhteyspuhelinnumeroosi kuittauksen tekstiviestillä kun tuo on saatu korjattua. Kannattaa tuon kuittauksen jälkeen vielä buutata modeemi kertaalleen

Osallistu keskusteluun