Kysymys

Huawei HG635 ongelma

  • 11 joulukuu 2018
  • 4 kommenttia
  • 544 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 2 kommenttia
Kaikki muut laitteet toimii oikein kotiverkossa, paitsi uusi iPad Pro (2018) wifi tökkii. Laite kyllä on aina yhteydessä Huawein tekemään wifiin, mutta internet yhteys katkeaa yleensä kun iPad on ollut lukittuna 5min tai enemmän. iPadin verkkoasetusten resetoiminen tai modeemin resetointi korjaa ongelman aina siihen saakka, kunnes iPadia ei käytä vähään aikaan. Vastaavia ongelmia ollut muillakin iPadin kanssa, millä tämän saa korjattua? iPad resetoitu, modeemi resetoitu ja päivitetty uusin firmis. Jokin asetus tuntuisi olevan modeemissa se, joka ongelman aiheuttaa.

4 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Onko iPadissa jokin asetus joka katkaisee virransäästön nimessä verkkoyhteuden kun käyttämättä?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Mikä WLAN -kanava modeemissa on käytössä? Joskus 2,4GHz -taajuudella kanavat 11-13 ovat aiheuttaneet ongelmia Applen laitteiden kanssa. Noita kanavia kannattaa siis välttää. Suosittelen muutenkin käyttämään kiinteää WLAN -kanavaa.

Oheisen linkin takaa löytyy Applen vinkkejä modeemin /reitittimen asetuksiin.
https://support.apple.com/fi-fi/HT202068
Onko iPadissa jokin asetus joka katkaisee virransäästön nimessä verkkoyhteuden kun käyttämättä?
Ei tietääkseni, sillä läheskään aina näppäinlukkoa laitettaessa yhteys ei katkea. Tänään yhdistin 5ghz wlaniin ja yhteys toimi koko päivän.. Toivo jo heräsi siitä, että silläkö toimii - yhteys katkesi taas illalla.
Mikä WLAN -kanava modeemissa on käytössä? Joskus 2,4GHz -taajuudella kanavat 11-13 ovat aiheuttaneet ongelmia Applen laitteiden kanssa. Noita kanavia kannattaa siis välttää. Suosittelen muutenkin käyttämään kiinteää WLAN -kanavaa.

Oheisen linkin takaa löytyy Applen vinkkejä modeemin /reitittimen asetuksiin.
https://support.apple.com/fi-fi/HT202068

Automaattinen ollut käytössä, laitoin nyt 8 kanavan 2.4ghz ja kanavan 64 5ghz verkkoihin..

Osallistu keskusteluun