Kysymys

Huijattiin vaihtamaan liittymää ja siitä seurannut pettymys

  • 5 toukokuu 2011
  • 1 kommentti
  • 239 katselukerrat

Olin ennen DNA:n onnellinen 5/5 nettiliittymän omistaja. Sitten soitti puhelinmyyjä, ja inkutti ja vinkui pitkään että nyt on pakko vaihtaa, että onhan tämä Saunalahti TUPLASTI nopeampikin ja kaks euroa halvempi kuussa. Itse ymmärsin tuon useasti toistetun tuplanopeuden 10/10 nopeudeksi, mutta totuus näyttääkin olevan 10/1. Tosin sekään nopeus ei toimi, vaan ADSL-boksi antaa virheitä ja yhteys ikään kuin jumiutuu, ja vähän väliä joutuu vekslaamaan ADSL-moden välillä jos haluaa pelata nettipelejä tai ladata netistä jotain. Tai suosiolla laittamaan sen moden 8/1:ksi, jolloin alkaa toimimaan. Tulin puhelinmyyjän huijaamaksi, ja haluaisin purkaa tämän 2 vuoden sitoumussopimuksen koska tuotteesta annettiin ymmärtää muuta, eikä se toimi luvatulla nopeudella. Kuinka menetellä?

PS. En suosittele kellekään näitä Saunalahden liittymiä. DNA:n kanssa ei ollut koskaan mitään ongelmia.
PPS. Ajattelin myös irtisanoa kaikki perheemme Saunalahden puhelinliittymät.

1 kommentti

Hei jätelahti,

ikävä kuulla, että tilattu tuote ei ole vastannut odotuksiasi.
Liittymän toiminnan kannalta suosittelen yhteydenottoa tekniseen tukeen tuki@saunalahti.fi tai 09-4243 0730 (24H).
Sopimuksen peruuttamisesta suosittelen olemaan yhteydessä asiakaspalveluun, jossa mahdollinen peruutus voidaan tapauskohtaisesti hoitaa.

Osallistu keskusteluun