Vastattu

Jippii.fi sähköposti

  • 30 lokakuu 2015
  • 5 kommenttia
  • 111338 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 1 kommentti
Hei,

Minulla ei ole jippii.fi -päätteinen sähköposti henkilötunnuksen alla. En pysty muuttamaan mistään salasanaa eikä ilmeisesti asiakaspalvelustakaan?

Miten on mahdollista, että tietoturvaa ei taata?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi iltsinen 30 lokakuu 2015, 09:36

Hei
  • ? ja tervetuloa Palstalle!

    Jos osoite on liitetty henkilötunnukseen, voidaan salasana vaihtaa. Pahoittelut, jos olet saanut virheellistä tietoa aiemmin asian suhteen. Lähetätkö minulle kyseisen sähköpostiosoitteen ja syntymäaikasi yksityisviestillä, niin päästään asiassa eteenpäin?

  • Katso alkuperäinen viesti

    5 kommenttia

    Käyttäjätaso 5
    Kunniamerkki +3
    Hei
  • ? ja tervetuloa Palstalle!

    Jos osoite on liitetty henkilötunnukseen, voidaan salasana vaihtaa. Pahoittelut, jos olet saanut virheellistä tietoa aiemmin asian suhteen. Lähetätkö minulle kyseisen sähköpostiosoitteen ja syntymäaikasi yksityisviestillä, niin päästään asiassa eteenpäin?
  • Käyttäjätaso 7
    Kysymyksen tarkempi lukeminen saattaisi auttaa...

    ... ja edelleen samaa mieltä kuin aloittaja, että tämä ongelma / ominaisuus ilmaisten sähköpostien kohdalla on aikamoinen rimanalitus Elisan webbisuunnittelijoilta. Onneksi oma netti-laatikkoni on lähinnä tekohengityksessä.
    Terve,

    saanko vaihdettua vanhan jippii.fi mailin salasanan? Oma Elisastani en löydä ks. mailia.
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
    Hei! Voimme siirtää hallinnan sinulle OmaElisaan, jos jippiimailin yhteydessä on tarpeeksi kattavat asiakastiedot. Lähetä yksityisviesti https://elisa.fi/palstatiimi, niin selvitetään 🙂 Kiitos!
    Homma, tuli kuntoon... Kiitoksia

    Osallistu keskusteluun