Vastattu

Joensuu, yhteydettömät illat.

  • 28 heinäkuu 2016
  • 3 kommenttia
  • 144 katselukerrat

Jo toista kertaa tällä viikolla ja kuudetta kertaa 30 päivän sisään laajakaista pätkäisee illalla. Häiriökartta on täyttä valhetta, sanoo että kaikki hyvin lähes koko maassa, ei todellakaan ole. Resetoinut olen jo useamman kerran ja käynnistellyt uudestaan. Ei mitään parannusta. Epäluotettavasta palvelustako tässä on tullut maksettua?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi matiaas 28 heinäkuu 2016, 09:34

Voisit laittaa tietojasi ja lyhyesti hieman tarkemman kuvauksen yksityisviestillä meille palstatiimiläisille niin vilkaistaan tuosta mikä siellä yhteydessäsi aiheuttaa kitkaa. Laita siihen tosiaan noita pätkimisen ajankohtia sekä kuinka kauan ovat kestäneet ja miten yhteys on palautunut normaaliksi. Selvitetään samalla myös tuo aiemman häiriöilmoituksesi kohtalo, jos et siihen liittyen ole saanut yhteydenottoja tai ratkaisua. Meillä myymälöissä ei ikävä kyllä ole häiriöilmoituspalvelua, joten sitä kautta nuo vikatilanteet ei useimmissa tapauksissa selviä.
Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Oletko tehnyt asiasta häiriöilmoitusta? Millainen yhteys sulla siellä on, joka oireilee noin?
Luottamus lomakkeisiin mennyt aikapäivää sitten. Olen käynyt liikkeessä ilmoittamassa seuraavana päivänä. Viime vuonna laitoin häiriöilmoituksen kautta ja siihen ei reagoitu mitenkään. Ja aika turha edes illalla yrittää saada ongelmaa ratkaistua koska palvelu päättyy pääasiallisesti klo 20.
Viime yönä kahden aikaan (noin 2h ongelman alkamisen jälkeen) tuli sentään häiriötiedote tonne listalle, joka ei paljoa lämmitä.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Voisit laittaa tietojasi ja lyhyesti hieman tarkemman kuvauksen yksityisviestillä meille palstatiimiläisille niin vilkaistaan tuosta mikä siellä yhteydessäsi aiheuttaa kitkaa. Laita siihen tosiaan noita pätkimisen ajankohtia sekä kuinka kauan ovat kestäneet ja miten yhteys on palautunut normaaliksi. Selvitetään samalla myös tuo aiemman häiriöilmoituksesi kohtalo, jos et siihen liittyen ole saanut yhteydenottoja tai ratkaisua. Meillä myymälöissä ei ikävä kyllä ole häiriöilmoituspalvelua, joten sitä kautta nuo vikatilanteet ei useimmissa tapauksissa selviä.

Osallistu keskusteluun