Vastattu

Kaapelimodeemi pätkii

  • 15 elokuu 2017
  • 3 kommenttia
  • 780 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 4 kommenttia
Muutin noin puolitoista vuotta sitten uuteen asuntoon johon tulee Elisan kaapelimodeemiyhteys. Yhteys on käytännössä pätkinyt jo muutosta saakka ja pian muuton jälkeen tein ensimmäisen vikailmoituksen. Joku korjaaja kävi ilmeisesti talojakamossa säätelemässä jotain ja asian piti olla kunnossa.

No yhteys pätkii vieläkin ja tein toisen vikailmoituksen, tällä kertaa vika "paikannettiin" minun kaapelimodeemiin. No hankin uuden modeemin (Arris TG2492s), splitterin sekä kaapelit ja ongelma jatkuu edelleen...

Vanhalla modeemilla (BeWan c5200n) en nähnyt yhteysarvoja rampa boksi kun on, mutta tällä uudella näen... No mielestäni ei kovinkaan terveeltä näytä yhteysarvot, mutta joku viisaampi osannee tulkita paremmin? Mitäs vaihtoehtoja tässä jää? Taas rikkinäinen kaapelimodeemi vai talon kaapeloinnissa ym vikaa?



Olen nyt perus jutut kokeillut kotona, eli vaihtanut modeemin reitittävästä siltaavaksi, ottanut pois käytöstä langattoman verkon, liittänyt ainoastaan modeemin seinään jne. Mitä nyt yksin voi vianmääritykseksi tehdä.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi matiaas 15 elokuu 2017, 22:55

Laittaisitko osoitteesi yksityisviestillä ja laita tuo kuva matkaan myös niin otetaan heti huomenna meidän työlistalle selvitykseen. Laita matkaan tieto myös käytätkö langattomasti vai langallisesti yhteyttä modeemista. :)

Eiköhän me saada asia selvitettyä! 🙂
Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Kun tätä palstaa nyt tuntuu Elisan henkilökunta lukevan, olisin erityisen kiitollinen asiakaspalvelun kannalta, jos edes jonkilaisen vastauksen saisi.

Tietäisin miten edetä asian suhteen, koska minulla ei ole enää pienintäkään mielenkiintoa hankkia uusia laitteita, kaapeleita, adaptereita, asennuspalveluita ja muita maksuja. Seuraava tilanne on se, että suljen liittymät ja siirryn kilpailevan yhtiön toimiviin mobiiliratkaisuihin.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Laittaisitko osoitteesi yksityisviestillä ja laita tuo kuva matkaan myös niin otetaan heti huomenna meidän työlistalle selvitykseen. Laita matkaan tieto myös käytätkö langattomasti vai langallisesti yhteyttä modeemista. :)

Eiköhän me saada asia selvitettyä! 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Laittaisitko osoitteesi yksityisviestillä ja laita tuo kuva matkaan myös niin otetaan heti huomenna meidän työlistalle selvitykseen.

Pystyykö nykyään liittämään kuvan mukaan yksityisviestiin?

Osallistu keskusteluun