Vastattu

Kiinteä laajakaista

  • 31 toukokuu 2016
  • 2 kommenttia
  • 253 katselukerrat

Liittymää päivitettiin ja muka nopeemmaksi ja halvemmaksi. Uusi modeemi. Joka ikinen ilta pätkii ja pahasti! Hermot menee. Entinen modeemi toimi pätkimättä kertaakaan! Kysyin Elisan myymälästä neuvoa, resetoi modeemi ja plaa plaa... kokeilin , ei auttanut kuin pienen hetken.nyt saan tehdä tuota resetoinita joka päivä!!! Suututtaa. Kun katsoo niitä yhteysinfoja koneelta niin ilmoittaa ettei internet yhteyttä ole ja joku tuntematon verkko!!! Mitä mun pitäis tehdä? Ok, menen huomenna käymään myymälässä, mutta onko muita neuvoja?::@
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Emppppu 1 kesäkuu 2016, 13:44

Katsottiin tuon profiilissa olevasi asiakasnumeron perusteella vähän linjoja, ja tehtiin muutama korjaava toimenpide. Tähän väliin kannattaa vielä kertaalleen modeemi resetoida. Jos ongelmat jatkuu niin heitätkö meille ihan yksityisviestiä: http://elisa.fi/palstatiimi. 🙂 Päästään jutteleen vähän tarkemmin liittymäsi tilanteesta.
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Lisää asiakasnumerosi omiin henkilökohtaisiin tietoihisi täällä Palstalla. Näin Palstatiimi pystyy myös auttamaan asiassa.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Katsottiin tuon profiilissa olevasi asiakasnumeron perusteella vähän linjoja, ja tehtiin muutama korjaava toimenpide. Tähän väliin kannattaa vielä kertaalleen modeemi resetoida. Jos ongelmat jatkuu niin heitätkö meille ihan yksityisviestiä: http://elisa.fi/palstatiimi. 🙂 Päästään jutteleen vähän tarkemmin liittymäsi tilanteesta.

Osallistu keskusteluun