Kaupasta poistuessani sin puhelimeeni tekstiviestin "kiitos tilauksestasi! lähetämme pian tilausvahvistuksen..." Mitään viestiä tämän jälkeen ei kuitenkaan tullut.
Menin kotiin, kytkin modeemin paikoilleen, nettiyhteys toimi, joten menin säätämään langattoman netin asetuksen yms.
Tämän jälkeen tein nopeustestin ja huomasin, ettei latausnopeus yltä edes viiteen megaan vaan pomppii 4.5 megan molemminpuolin.
Lähetysnopeuskin on hädintuskin vain puoli megaa.
Ethernet kaapelilla yhteys ei ole toiminut vakaasti ollenkaan. Yhteys katkeaa kokoajan, ja silloinkun toimii, nopeudet on täysin samat kuin langattomasti.
Olen resetoinut laitteen, eikä sekään auttanut. Mikäköhän tässä voisi vikana nyt olla?
Onko kukaan muu kohdannut samoja ongelmia?
Mikään ei nykyään ole yhtä hermoja raastava asia kuin hidas/toimimaton internetyhteys. Ja se että toimimattomuudesta joutuu maksamaan, tekee kaikesta vielä epämukavampaa.
Olisipa joskus helppoa..!
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Anonymous
Ilmoita häiriöistä asiakaspalveluumme:
Puh. 010 190 262 (mpm/pvm)
Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista Ma-Su 24 h.
Soita tuonne, vikapalvelu vastaa läpi vuorokauden, kuuntelet vain mitä vastausrobotti sanoo ja valitsen sen mukaan.
Katso alkuperäinen viesti
Puh. 010 190 262 (mpm/pvm)
Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista Ma-Su 24 h.
Soita tuonne, vikapalvelu vastaa läpi vuorokauden, kuuntelet vain mitä vastausrobotti sanoo ja valitsen sen mukaan.