Kysymys

Kiitokset Saunalahden asiakaspalvelulle

  • 9 toukokuu 2013
  • 1 kommentti
  • 700 katselukerrat

Käyttäjätaso 2
Minulla on ollut Saunalahden laajakaista (2011 vuoteen saakka Elisa) aika tarkalleen 6 vuotta ja eilen tuli vastaan ensimmäinen vikatilanne jossa tarvittiin Saunalahden asiakasvelun apua.

Koska asiakaspalvelu saa normaalisti vain moitteitta niin nyt tulee puolestaan kehuja!

Asiakaspalvelusta vastattiin alle minuutin jonotuksen jälkeen ja siitä edelleen tekniselle puolelle oli n. 10 minuutin jono. Mielestäni aika kohtuullinen aika odotella. Teknisen puolen asiakaspalvelija kuunteli kärsivällisesti vikaselostukseni ja kaikki toimenpiteet mitä itse olin siihen mennessä pystynyt tekemään vianmäärityksen eteen. Asiaa ei saatu ratkaistua puhelun aikana muutaman kaapelinvaihdon avulla joten asiakaspalvelija kirjasi asiasta vikailmoituksen Saunalahdelle.

Tilanne korjaantui n. 2-3 tunnin päästä kun huomasin modeemin linjavalon taas palavan ja kaikki toimi moitteetta. Ilmoitin vielä Saunalahden vikapalveluun muuttuneesta tilanteesta ja vikailmoitus asiasta peruttiin.

Kiitokset asiantuntevalle miespuoliselle asiakaspalvelijalle teknisellä puolella 8.5. n. klo 19:00, nimeä en valitettavasti muista!

Taas kulkee data kuten kuuluukin... :)

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
Oikein, kyllä onnistunut asiaksapalvelu on hyvä ilmoittaa, täällä torujen keskellä!

Itse myös kiittelin vuodenvahteessa myynnin asiakaspalvelijan jostavuutta tarjous liittymämuutos asiassa ja laskutuksen ajantasaisuutta tuon mutoksen suhteen.

:smileyazn:

Osallistu keskusteluun