Kysymys

Kotiboksi 24/1 Ongelma

  • 21 toukokuu 2010
  • 1 kommentti
  • 730 katselukerrat

Elikkäs tilasin Saunalahdelta tuon 24/1 fullrate ADSL-liittymän tiistaina 18.5 joskus 18-19 aikoihin. Melkein heti tuli Saunalahdelta seuraavanlaiset viestit puhelimeeni:

" Tilaamanne Saunalahden ADSL-liittymän arvioitu toimitusaika on 20.05."

Tästä tuli heti perään viesti:

"Tilaamanne Saunalahden ADSL-liittymä on asennettu ja heti käytössänne."

Sitten tuli vielä viesti, että modeemi on postitettu.

Modeemi saapui postiin eilen, 20.05. Hain sen ja ohjeiden mukaisesti laitoin kotiboksin seinään ja koneeseen,  mutta modeemin ADSL ja Internet valot eivät syty ollenkaan, siinä palaa vain Power ja WLAN & Lan x jos käytössä.

Lueskelin vastaavasta ongelmasta, mutta se selvisi, kun oli tullut viesti, että on asennettu liittymä, minullahan tuo viesti on jo tullut, ainakin itse käsitin tuon toisen viestin niin.

Missä vika?

1 kommentti

Hei,

Mikäli yhteys ei ole alkanut toimia, suosittelen yhteydenottoa vikailmoitusnumeroomme 09 4243 0730 (avoinna vuorokauden ympäri).

Koska olet kuitenkin asennuksesta saanut valmistumiskuittauksen, ei toimimattomuuden pitäisi johtua asennuksen keskeneräisyydestä.

Osallistu keskusteluun