Vastattu

Kotiboksi 2812, Samsung Galaxi Tab3, johon en saa enää Wifi yhteyttä.

  • 19 lokakuu 2018
  • 6 kommenttia
  • 436 katselukerrat

Kotiboksi 2812, Samsung Galaxi Tab3, johon en saa enää Wifi yhteyttä.
Tabletti ollut jonkun aikaa pois käytöstä, yhteys näkyy kyllä Wi-Fi-verkot listassa merkinnällä ”Toiminta-alueen ulkopuolella”,
Yhteyttä ei saa, vaihtoehdot on ”Peruuta” ja ”Unohda”
Mikä neuvoksi ?

Terv. juksa7
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 20 lokakuu 2018, 09:52

Joskus modeemin resetointi auttaa näissä tilanteissa.



Tabletin ilmoitukseen vastaisin itse "unohda" ja tämän jälkeen määrittäisin verkon uudelleen.
Katso alkuperäinen viesti

6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Joskus modeemin resetointi auttaa näissä tilanteissa.

Tabletin ilmoitukseen vastaisin itse "unohda" ja tämän jälkeen määrittäisin verkon uudelleen.
Resetointi auttoi, Kiitos neuvosta !

Terv. juksa7
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Resetointi auttoi, Kiitos neuvosta !

Terv. juksa7

Hei.

Hauska kuulla, että toisen luottojäsenen vinkki auttoi.

Älä epäröi saapua takaisin OmaYhteisöön, jos sinulla herää muita kysymyksiä.

Autamme mielellämme sinua.

Nyt soi Refuzion - Without You (Radio Edit).

Hauskaa syksyä!
Kiitän Omayhteisön Dj_God'ia neuvosta Samsung Tab 3:n Wi-Fi yhteyden saantiin!

Nyt heräsi uusi kysymys: Voiko tätä tabletin Wi-Fi yhteyttä jotenkin käyttää esim. Nordean tunnuslukusovelluksen yhteydessä kirjautumisen, tunnistautumisen tai vahvistamisen yhteydessä, niinkuin älykännyköitä ?
Vai vaatiiko se jonkin erillisen puhelinliittymän ? Vai onko yleensä mahdollistakaan samalla tabletilla olla yhteydessä netin kautta pankkiin ja käyttää tunnuslukusovelluksen kirjautumis- ja vahvistamis-toimintoja ?
Ei ole nuo asiat oikein hallinnassa, täällä joku varmaan osaa neuvoa.

juksa7
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Itse en ole Nordean asiakas, joten henkilökohtainen kokemus tuosta puuttuu.

Menisin kuitenkin sanomaan, että kyllä voi. Erillistä mobiililaajakaistaa tms. ei tarvitse käyttää.

Voit toki käyttää myös muita pankin omia sovelluksia samaan tapaan kuin puhelimella.

https://www.nordea.fi/henkiloasiakkaat/palvelumme/verkko-mobiilipalvelut/tunnuslukusovellus.html
Käyttäjätaso 7
Nordean tunnuslukusovellusta voi käyttää useammalla laitteella kunhan niiden kaikkien laitteidet tiedot on laitettu verkkopankiin.

Osallistu keskusteluun