Vastattu

Kotiboksi A2100N etähallinta OmaSaunalahden tai Omaelisan kautta ei onnistu

  • 3 helmikuu 2019
  • 1 kommentti
  • 283 katselukerrat

Hei!

Yritin vaihtaa boksiin WLAN salasanaa. Paikallisesta hallinnasta ei toimi johtuen Elisan ohjelmistosta.

Elisan ohjeistus neuvoo tekemään tämän OmaElisan tai OmaSaunalahden kautta:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/laajakaista/ohje/kotiboksi-a2100n/

Kuinka ollakaan, niin noita mainittuja linkkejä ei kummassakaan palvelussa enää ole. Elisalle vahva toivomus, että laitatteko nuo takaisin tuonne etähallintaan, kun ette laitekohtaista säätöä ole vapauttaneet?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 3 helmikuu 2019, 18:25

Onhan tuo modeemi aktiivisena asiakkuudellesi? Jos ei, et voi myöskään tehdä noita säätöjä OmaElisassa. Modeemin saa asiakkuudelle olemalla yhteydessä Elisan asiakaspalveluun tai laittamalla modeemin tiedot (sarjanumero ja MAC -osoite) yksityisviestillä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle.

Tuo A2100N on vanha kuin taivas. Suosittelen lämpimästi hankkimaan tuoreemman laitteen joko Elisalta tai muulta jälleenmyyjältä. ADSL, VDSL, mobiili ja kuitu -liittymissä voit käyttää mitä tahansa yhteystyyppiä tukevaa modeemia.
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Onhan tuo modeemi aktiivisena asiakkuudellesi? Jos ei, et voi myöskään tehdä noita säätöjä OmaElisassa. Modeemin saa asiakkuudelle olemalla yhteydessä Elisan asiakaspalveluun tai laittamalla modeemin tiedot (sarjanumero ja MAC -osoite) yksityisviestillä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle.

Tuo A2100N on vanha kuin taivas. Suosittelen lämpimästi hankkimaan tuoreemman laitteen joko Elisalta tai muulta jälleenmyyjältä. ADSL, VDSL, mobiili ja kuitu -liittymissä voit käyttää mitä tahansa yhteystyyppiä tukevaa modeemia.

Osallistu keskusteluun