Vastattu

Kotiboksi ei yhdistä internetiin

  • 2 huhtikuu 2016
  • 5 kommenttia
  • 207 katselukerrat

Eli, koko ongelma on yksinkertaisuudessaan otsikossa, mutta en silti onnistunut löytämään täältä ratkaisua. Eli kotiboksi ei yhdistä internetiin, ja kotiboksin diagnostiikasta löytyy ilmoitus, jonka mukaan se ei ole yhteydessä ja että pitäisi tarkistaa ADSL kytkennät yms. Ne on tarkistettu, kaikki on kiinni oikeissa pistokkeissa yms. ja tähän asti on pelittänyt ilman vastaavaa ongelmaa.

Osaako joku sanoa mistä johtuu?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Red 5 huhtikuu 2016, 09:01

Aloittaja olikin jo eilen ollut yhteydessä asiakaspalveluun ja yhteydestä laitettiin vikailmoitusta. Keskuslaitteistoamme käynnisteltiin uudelleen ja nyt laajakaista näyttäisi toimivan kun sitä mittailin. 🙂
Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +4
Eli, koko ongelma on yksinkertaisuudessaan otsikossa, mutta en silti onnistunut löytämään täältä ratkaisua. Eli kotiboksi ei yhdistä internetiin, ja kotiboksin diagnostiikasta löytyy ilmoitus, jonka mukaan se ei ole yhteydessä ja että pitäisi tarkistaa ADSL kytkennät yms. Ne on tarkistettu, kaikki on kiinni oikeissa pistokkeissa yms. ja tähän asti on pelittänyt ilman vastaavaa ongelmaa.

Osaako joku sanoa mistä johtuu?


Onko kyseessä mikä kotibokseista?
Ja onko sinulla asiakasnumero jo sinun palstan asetuksissa niin modet pääsevät katsomaan onko ongelma Elisan päässä?
Mallia en tiedä, mutta Elisa Viihteen mukana tullut taloon vuonna 2013, jos yhtään auttaa. Valkoinen, jossa menee kapea, sininen raita ympärillä. Asiakasnumero on tiedoissa.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Oletko tehnyt kotona mitään muuta kuin tarkistanut johdot? Laitteen resetointi auttaa useimpiin ongelmiin, joten jos et vielä ole sitä tehnyt niin ei muuta kuin hammastikkua sinne reset-koloon n. 30 sekunnin ajaksi, että modeemi "nollautuu".

Kotiohjeet ongelmien poistaimiseksi tai edes rajaamiseksi löytyy meidän tukisivuilta:
http://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/vikatilanteet/ohje/hairiotilanteet/
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Aloittaja olikin jo eilen ollut yhteydessä asiakaspalveluun ja yhteydestä laitettiin vikailmoitusta. Keskuslaitteistoamme käynnisteltiin uudelleen ja nyt laajakaista näyttäisi toimivan kun sitä mittailin. 🙂
Jep, homma pelittää taas, kiitos! 🙂

Osallistu keskusteluun