Kysymys

Kotiboksi VMG3926-B10A kirjautuminen

  • 5 maaliskuu 2016
  • 17 kommenttia
  • 1351 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 1 kommentti
Modeemin asetuksiin pitäisi päästä käsiksi, resetoinnin jälkeen pyytää salasanaa ja salasanan vaihtoa jonka jälkeen tulee tämmöinen sivu johon ei hyväksy muutettua salasanaa ? eikä vanhaa salasanaa...

Welcome

  • Welcome to (null) configuration interface. Please enter username and password to login. This username is invalid currently.[list][list]
  • Username:
[/list]The Username is not correct.
  • Password:
[/list]

17 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Muistitko sammuttaa purkin resetoinnin jälkeen ja tehda virrattomaksi, sillä useimmat laitteet vaatii sen.

http://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/laajakaista/ohje/kotiboksi-vmg3926/
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Aina tuo modeemin virtaboottikaan ei auta. Nimim. kokemusta on.

Voi olla, että modeemin vaihto uuteen on ainoa vaihtoehto.

Asiakasnumero omiin tietoihin täällä Palstalla. Näin myös Palstatiimi pystyy tarttumaan tähän.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +4
KE kirjoitti:
Modeemin asetuksiin pitäisi päästä käsiksi, resetoinnin jälkeen pyytää salasanaa ja salasanan vaihtoa jonka jälkeen tulee tämmöinen sivu johon ei hyväksy muutettua salasanaa ? eikä vanhaa salasanaa...

Welcome

  • Welcome to (null) configuration interface. Please enter username and password to login. This username is invalid currently.[list][list]
  • Username:
[/list]The Username is not correct.
  • Password:
[/list]
Itsellä tuli juuri sama modeemi postista viime viikolla teki tätä ainakin 10 resetin jälkeen soitin asiakaspalveluun josta he lähettivät uuden boksin. (tosin vaan se on viikonlopun jumissa postissa)

Ruutu on varmaan tämä?

zyxellhallinta
Itsellä tuli juuri sama modeemi postista viime viikolla teki tätä ainakin 10 resetin jälkeen soitin asiakaspalveluun josta he lähettivät uuden boksin. (tosin vaan se on viikonlopun jumissa postissa)

Ruutu on varmaan tämä?

zyxellhallinta

Tuohon samaan jämähtää !
Sama vika VMG3925-B10B:

Screen Shot 2016-03-03 at 21.19.32.png
Sama vika täällä. Boksi ja kirjautuminen pelaa noin 30 sekuntia käynnistämisen jälkeen, mutta sen jälkeen heittää ulos kirjautumisikkunaan ja laitteen nimenä null. Hieman ehkä jopa ***** tämäkin pelleily taas.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Kävin asiaa läpi tässä ja teimme valmistajalle tarkistuspyynnön mistä ongelma voi johtua. Vaikuttaisi teidän tekstien perusteella olevan sama ongelma joissakin vmg3926 malleissa, mutta enimmäkseen vmg3925:sissa? Noissahan on pitkälti sama ohjelmisto joten ei sinänsä olisi yllätys jos teoriassa ilmenee molemmilla. Ei mitään tietoa mistä ongelma voi syntyä tällä hetkellä.
Sama vika täällä. Väittivät että user-tunnuksella ja WPA key salasanaksi niin toimii. Ei muuten toiminut sekään. Jollain teknikolla se oli toiminut. Taitaa olla risujen paikka. :smileyangry:

Se toimii sittenkin.

DSL letku irti toimenpiteiden ajaksi. Resetin jälkeen oletus salasana toimii.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +4
MakeVee70 kirjoitti:
Sama vika täällä. Väittivät että user-tunnuksella ja WPA key salasanaksi niin toimii. Ei muuten toiminut sekään. Jollain teknikolla se oli toiminut. Taitaa olla risujen paikka. :smileyangry:

Se toimii sittenkin.

DSL letku irti toimenpiteiden ajaksi. Resetin jälkeen oletus salasana toimii.

Itse kokeilin kyllä, että laitteessa olisi ollut kiinni vain Ethernetti koneeseen ja virta mutta silti jäi jumiin.

No jaa uusi modeemi näyttäisi toimivan... ainakin nopealla 5 min testauksella.
Torstaina loppui vanhan boksin wifi-lähettimestä henki (välillä päällä, välillä pois). Soitto häiriöilmoitukseen ja sieltä laitettiin samantien uusi boksi tulemaan ja se on juuri tätä samaa mallia. Se saapui eilen (maanantaina 8.3.2016) postissa ja asensin sen tänään. Alusta alkaen on tullut tuo sama ruutu eli (null) device ja oletussana ei kelpaa (kokeilin myös zyxelin yleistä oletussalasanaa 1234). Resetoin jo kertaalleen koko boksin ja sekään ei auttanut asiaan.

Vielä uusi boksi vai mikä avuksi? Ja mihin kannattaa soittaa vai saako täältä palstaltakin Elisan tukea?

Ja jos nyt tulee jo kolmas boksi, niin mitä teen noille kahdelle risalle? Näitä alkaa kertymään tänne jo kasoiksi. ;-)

--Kristian
Oon täs ite parisen tuntii tahinu ton ongelman kanssa ja ei etene. Ainaku saa salasanan vaihdettua/yrittää ottaa  yhteyttä wlanin kautta ni nollaa asetukset.. miten siis olette onnistuneet?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +4
Garvis kirjoitti:
Oon täs ite parisen tuntii tahinu ton ongelman kanssa ja ei etene. Ainaku saa salasanan vaihdettua/yrittää ottaa  yhteyttä wlanin kautta ni nollaa asetukset.. miten siis olette onnistuneet?

Siis se resetoi itsensä kun yhdistät wlanin kautta? 

Vai tapahtuiko niinkuin minulle?: https://www.youtube.com/watch?v=4j-MGPrS188
Juu käy niinku sinulla. Mut sama homma käy jos yrität yhdistää laitteen alkuperäsilla tunnuksilla.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +4
Garvis kirjoitti:
Juu käy niinku sinulla. Mut sama homma käy jos yrität yhdistää laitteen alkuperäsilla tunnuksilla.

Tästähän ne tuossa sanoivat että Zyxelille on tehty ilmoitus ja he tutkivat asiaa. Voit olla yhteydessä vikapalveluun/asiakaspalveluun jotta he lähettävät uuden boksin (minulla toinen näyttäisi nyt toimivan) tai sitten ostaa oma vaikka Verkkokauppa.comista.
No toi oman osto on käynyt mielessä mut periaatteessa rasian pitäis toimia kun se kerran on toimitettukkin
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +4
Garvis kirjoitti:
No toi oman osto on käynyt mielessä mut periaatteessa rasian pitäis toimia kun se kerran on toimitettukkin
Sittenhän sinun kannattaa ottaa yhteyttä asiakas/vikapalveluun
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Tämän pitäisi nyt olla kunnossa, kokkeilkaa!

Osallistu keskusteluun