Kysymys

Kotiboksin sovellusasetukset

  • 2 tammikuu 2012
  • 0 kommenttia
  • 881 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Nyt liikutaan allekirjoittaneen osalta melko vieraalla alueella. Tuli hankittua uusi kotiteatterivahvistin Onkyo TX-NR609. Kytkin vahvistimen suoraan kaapelilla kotiboksiin. Vahvarin nettiyhteys toimii hyvin, esim. nettiradiot ja spotify pyörii moitteettomasti. Latasin puhelimeen (HTC Sensation) Onkyo Remote-sovelluksen, jolla pitäisi pystyä käyttämään vahvistinta. Ongelma on se, että sovellus ei löydä vahvistinta. (Puhelin on kiinni wlanin kautta samassa boksissa kuin vahvistinkin.)

Voisiko tämä johtua johtua kotiboksin asetuksista?

Kotiboksin sovelluksista ei löydy valmiina tätä sovellusta, eli se pitäisi itse ilmeisesti lisätä NAT-hallinnasta mutta siinä tuleekin suurin ongelma. Pitäisi tietää seuraavat:
Source port
Destination IP
Destination port

Vahvarin ip ja joku portin numero löytyy mutta siihen loppuu "osaaminen"

Olisiko jollain vinkkejä millä pääsee eteenpäin.

Keskustelussa ei ole vielä kommentteja.

Vastaa ensimmäisenä!

Osallistu keskusteluun