Kysymys

Kotiboxin WLAN tilttaa kun yhdistää USB-levyn ?

  • 29 kesäkuu 2010
  • 5 kommenttia
  • 1727 katselukerrat

Kun kotiboxin USB-porttiin liittää kovalevyn, niin WLAN lakkaa toimimasta. Sen saa hard resetillä toimimaan, kun ensin poistaa levyn.

Levy toimii moiteetta, mutta WLAN ei - tai toisin päin.

Neuvoja ?

5 kommenttia

Hei!

Omaguru - asiantuntija-apua nopeasti

    * 0100 8 4850 (1,95 /min + pvm/mpm). Also in English.
     
      (avoinna arkisin klo 8-21, lauantaisin klo 9-17)
      www.omaguru.fi
    * Henkilökohtainen asiantuntija opastaa, neuvoo ja asentaa laitteen tai ohjelmiston merkistä ja ostopaikasta riippumatta. Käytettävissä myös mahdollisuus ottaa etäyhteys tietokoneeseesi nopeamman avun saamiseksi.
          o Tietokoneet ja kannettavat, Windows-käyttöjärjestelmät, ohjelmistot, tulostimet
          o Internet-yhteydet (kiinteä/mobiililaajakaista), selaimet, sähköpostiasetukset, WLAN-asetukset
          o Tietoturva (PC ja matkapuhelin)
          o Matkapuhelimet, matkapuhelinasetukset, mobiili sähköposti
          o Digiboksit, kotiteatterit
    * Myös kotikäynnit
    * Voit valita oman asiantuntijasi ja soittaa suoraan hänen numeroonsa! Tutustu palveluun ja asiantuntijoihimme

Tekninen asiakaspalvelu
Kaikissa teknisissä kysymyksissä liittyen Saunalahden palveluihin voit ottaa yhteyttä tukipalveluumme:

    * Sähköposti tuki@saunalahti.fi
    * Käyttötuki 0600 15566
      (0,89 /min + pvm/mpm, avoinna arkisin klo 8-20, la klo 9-16.30)


    * 0100 8 4850 (1,95 /min + pvm/mpm). Also in English.
     
      (avoinna arkisin klo 8-21, lauantaisin klo 9-17)
      www.omaguru.fi
    * Henkilökohtainen asiantuntija opastaa, neuvoo ja asentaa laitteen tai ohjelmiston merkistä ja ostopaikasta riippumatta. Käytettävissä myös mahdollisuus ottaa etäyhteys tietokoneeseesi nopeamman avun saamiseksi.
          o Tietokoneet ja kannettavat, Windows-käyttöjärjestelmät, ohjelmistot, tulostimet
         


Anteeksi kun  puutun tähän, mutta entäs linux/mac-käyttäjät?

-V
Käyttäjätaso 3

Hei!

Omaguru - asiantuntija-apua nopeasti

    * 0100 8 4850 (1,95 /min + pvm/mpm). Also in English.


Ei äkkiseltään kuulosta sellaiselta vialta, missä asiakas olisi velvollinen soittamaan maksulliseen palveluun. En usko, että käyttäjä voi tuota kohtaa
sössiä mitenkään omilla toimillaan.
Tässä kohdin asiakaspalvelun tehtävä olisi ihan joku muu, kuin postata tänne maksullisen tuen mainos. Minun mielestäni.
Enpä usko maksullisen tukipalvelun tätä vikaa selvittävän. Vika lienee boksin firmwaressa. Ja tosiaankin, ei käyttäjän kuulu maksaa jos uusi boksi ei toimi kuten pitäisi.
Onko tämä ainut tapa kytkeä boksin WLAN pois päältä?

Osallistu keskusteluun