Vastattu

Kotikuitu ei toimi

  • 28 January 2020
  • 3 kommenttia
  • 586 katselukerrat

Avaamme laajakaistasi 27.01.2020 klo 17 mennessä.

Varmista, että modeemi on kytketty ja virrat päällä avauspäivänä. Ilmoitamme sinulle tekstiviestillä, kun liittymäsi on käyttövalmis. Asentajamme soittaa sinulle, jos avaus vaatii käynnin asunnossasi. Puhelu tulee tuntemattomasta numerosta.

 

Ei viestiä ei nettiä. Mikähän on kun jotain irtisanoi se toimii päivälleen, mutta avatessa aina jokin mättää. Tilasin kotikuitu vdsl2 kuukausi ennen muuttoa. Luvattiin avata 27.1.2020. Tarvis töitä tehdä pöytäkoneella. Noi yhteys vaihtoehdot aina vaan vaikeentuu. Tietääkö joku palstalainen vikapalvelun puhelinnumeroa¿

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi kimmo0789 30 January 2020, 20:19

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +17

010 190 240

mutta jos ei ole kytkennästä tullut sitä viestiä, niin vikapalvelussa todetaan vaan että kesken on, eikä sille mitään sen enempää pystytä tekemään.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Moikka @kimmo0789 Tervetuloa Omayhteisöön.

Monesti tilanne on niinkuin @Porkkana tuossa jo sanoi, että jos ei vielä kuittausta ole tullut niin ei asialle välttämättä mitään pystytä tekemään. 

Toki voit asiaa varmistella meidän vikapuolelta yo. numerosta tai sitten vaihtoehtoisesti laitella vaikka meillepäin yksäriä http://www.elisa.fi/omayhteisotiimi tai vaikka Facebookin kautta viestiä http://m.me/elisasuomi 

Toimii. Kiitoksia ripeästä toiminnasta. Alkoi pelittämään heti aamuvarhaisella. Kiitoksia kaikille vastaajille.