Kysymys

Kotittotaali, muutto saatavuusalueen "ulkopuolella"...

  • 2 helmikuu 2009
  • 2 kommenttia
  • 2370 katselukerrat

Joko porukalle on kehkeytynyt kokemuksia miten muuton kanssa menee homma kun asuu
mukamas saatavuusalueen ulkopuolella (vaikkakin listan mukaan alueella, Hämeenlinna).

Kotitotaali kun taloudesta löytyy ja pitäisi siirtää pari kilometriä kylän puhelinjakomoa likemmäksi toiseen osoitteeseen.
Asiakaspalvelusta sanottiin pitkän odottelun ja jonotuksenkin jälkeen ettei uuteen osoitteeseen olisi
saatavuutta ja täten ei siirto onnistu.

Aikoinaan kun kotitotaalini sain, yhteys toki toimitettiin koska oltiin selkeästi alueella, mutta silti yhteys
on alusta asti näkynyt olevan elisan yhteys eikä varsinaisesti saunalahden.

Jos maksankin asentajan käynnistä aiheutuneet kulut itse ? (plehti saa toki tähän vastata)

Haluaisin todellakin pitää kotitotaalin itselläni vaikak osoite muuttuukin.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Saatavuusalue ei varmaankaan ole kasvanut kuntaliitoksen myötä, joten vaikka kaupungin nimi listassa onkin, niin joka paikkaan eivät enää liittymiä avaa. Kannattaa kuitenkin vielä varmistaa, että ovat tarkastaneet saatavuutta oikeaan paikkaan.

Ja ongelmana ei ole niinkään asentajan käynnistä aiheutuvat kustannukset, vaan paikallisen operaattorin verkkovuokra.

Ja ongelmana ei ole niinkään asentajan käynnistä aiheutuvat kustannukset, vaan paikallisen operaattorin verkkovuokra.


Toisaaltaan tuon verkkovokrajutun ymmärtääkin, mutta kun kyseessä on vain ns. alueen sisäinen siirto paikasta toiseen, eli piuhan pätkä jakomossa eri kohtaan eikä keskusten välistä jne isompaa siirtoa..

mmh...  :-",,,null,null,2012-03-23 08:04:06.0,0
123,2180,2180,2180,1235651120000,19983,2,76641,0,Ongelmia tilausten jakamisessa asiakasnumeroille,"Tilasin ja myös sain viime kesänä kaksi mobiililaajakaistapakettia. Törmäsin pakettien kanssa kuitenkin tekniseen ongelmaan, sillä paketit oli yhdistetty samalle asiakasnumerolle. Koska liittymien käyttäjät asuivat eri paikkakunnilla, kävin Lasipalatsin toimipisteessä pyytämässä liittymien erottamista eri numeroille ja eri salasanojen taakse, jotta liittymiä voisi hallita toisistaan riippumattomasti. Pyyntöni kirjattiin ja muutoksen hinta ilmoitettiin minulle. Silloin oli lokakuun loppu. Nyt on helmikuu, enkä ole vieläkään saanut ilmoitusta uudesta asiakasnumerosta ja/tai salasanasta. (Haltijoiden omia henkilötietoja en ole Saunalahdelle koskaan ilmoittanut, joten olen ainoa mahdollinen yhteyshenkilö.) Asiakaspalvelijat sanoivat toimituksen voivan kestää, mutta tarkoittivatko he todella useita kuukausia? Toinen haltijoista on ilman omaa sähköpostia koko toimitusajan ja minä maksan tyhjästä.