Ostimme uuden paritalon puolikkaan 2019 syksyllä, ja 2019 lopulla tilasimme Elisalta kuidun. Koska olimme muuttamassa taloon vasta 2020 huhtikuussa, tilasimme asennuksen huhtikuulle.
Siitä nyt monien vaiheiden myötä eteenpäin, asennus on siirtynyt jatkuvasti, eikä meille ole annettu siihen _yhtäkään_ syytä. Ensin asennuksen piti olla toukokuussa, sitten ennen juhannusta, sitten 15.7. - ja nyt viimeisimmäksi saimme viestin, että asennus on AIKAISINTAAN 15.8., ja että asennusta ei valitettavasti voida mitenkään nopeuttaa. Kun soitan asiakaspalveluun, ainoa vastaus on aina vain että “täällä vain lukee näin, en osaa sanoa syytä miksi näin, ei ole mitään tehtävissä”.
Alueellemme on saatavissa vain Elisan kuitu. Samalla tontilla sijaitsevaan toiseen taloon kuitu on jo asennettu, eli ei pitäisi olla kiinni mistään tontin päässä olevasta. Täällä on aivan onneton 3G kuuluvuus, joten sanomattakin on selvää että nyt alkaa epätoivo olla jo aika kovilla.
Mitä tässä voi ihan oikeasti tehdä? Meitä vain pallotellaan, ja minusta tuntuu että koko kuitua ei varmaan ikinä edes saada tänne, kun kytkentäpäivä sovitaan aina vain uudestaan, ja uudestaan, ja uudestaan - ja kun päivä tulee, mitään ei tapahdu. Ja kun soitamme asiasta, kukaan ei ikinä osaa sanoa yhtään mitään.
APUA???
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi roopeg
Katso alkuperäinen viesti