Vastattu

Laajakaista alhaalla 4 viikkoa

  • 8 helmikuu 2014
  • 37 kommenttia
  • 5420 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Mikäköhän mahtaa nyt huollon puolella kestää kun Raahen Saloisissa on ollut nyt neljä täyttä viikkoa jo laajakaista alhaalla, ja ei kuulosta mitään edistystä tulevan. Vika kuulemma myös koskee isompaa joukkoa ihmisiä, mutta asiasta ei ole häiriötiedotetta annettu?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Raiveri 11 helmikuu 2014, 10:51

Noniin, asiaa saatu eteenpäin hieman. Toivotaan, että saataisiin nyt kunnolla korjattua. Pahoittelut tosiaan viankorjauksen pitkittymisestä :(

Katso alkuperäinen viesti

37 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Hei.

Toimimattomasta yhteydestä kannattaa pyytää hyvitystä. Yleensä operaattori suosittelee kuukausimaksun hyvitystä, mutta tähän ei pidä suostua. Kuukausimaksun hyvitys on operaattorille se halvin vaihtoehto, siksi sitä ensialkuun tyrkytetään.

Saattaa kuulostaa hyvältä idealta näin asiakkaana saada yhteydestä joka ei ole koko laskutuskautena toiminut lasku joka on pyöreät nolla. Lainsäädännöllisesti kuitenkin oikeus hyvityksiin on parempi: vakiohyvitys on 20 euroa kultakin alkavalta keskeytysviikolta, kuitenkin enintään yhteensä 160 euroa. Käyttökatkoksesta ei saa vakiohyvitystä, jos se johtuu verkon rakennus- ja kunnossapitotöistä. Jos huolto- ja rakennustyöt venyvät yli 48 tunnin, kuluttajalla on oikeus vaatia operaattorilta liittymän perusmaksun yhden kuukauden ajalta tai muuta vastaavaa hyvitystä.

Lisätietoa täältä: http://www.kuluttajavirasto.fi/Page/0832bbdf-7a9a-4409-a42c-26293520bbd7.aspx

Hauskaa päivän jatkoa!
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
DrJoni kirjoitti:
Mikäköhän mahtaa nyt huollon puolella kestää kun Raahen Saloisissa on ollut nyt neljä täyttä viikkoa jo laajakaista alhaalla, ja ei kuulosta mitään edistystä tulevan. Vika kuulemma myös koskee isompaa joukkoa ihmisiä, mutta asiasta ei ole häiriötiedotetta annettu?

Nyt sitten sitä häiriöilmoitusta tekemään ja moni ongelmasta kärsinyt sitten soittaa sinne Asiakaspalveluun. Jokaisen pitää sitten laittaa itselleen ennen puhelua ylös, koska ongelma on alkanut jn.

http://asiakastuki.saunalahti.fi/

Tuolta yllä olevan osoitteen kautta näkyy tuo välilehti "Häiriöilmoitus". Siellä on lisäohjeita. Sekä myös http://asiakastuki.saunalahti.fi/ohje/258/#ongelmatilanteet

Lisäksi muuten siinä korvausta haettaessa kannattaa ottaa huomioon yleisten toimitusehtojen kohta:

Saunalahden yleiset sopimusehdot kuluttaja- ja  yritysasiakkaille

5.4 Viivästys- tai virheilmoituksen tekeminen

Vedotakseen virheeseen asiakkaan on ilmoitettava siitä
Saunalahdelle kohtuullisessa ajassa virheen havaitsemisesta
tai siitä, kun se olisi pitänyt havaita. Viivästymiseen asiakkaan
tulee vedota kohtuullisessa ajassa palvelun toimittamisen
jälkeen. Kohtuullisen ajan pituuden arviointiin vaikuttavat
muun muassa olosuhteet kussakin yksittäistapauksessa ja
asiakkaan asiantuntemus.
Asiakas saa vedota viivästykseen tai virheeseen myös
myöhemmin, jos Saunalahti on menetellyt törkeän huoli-
mattomasti, kunnianvastaisesti tai arvottomasti, tai viestin-
täpalvelu ei vastaa laissa tai Viestintäviraston määräyksessä
asetettuja vaatimuksia.
Käyttäjätaso 5
DrJoni, tuo kuulostaa nyt tosi pitkältä korjausajalta. Voisitko laittaa asiakasnumerosi tänne palstan tietoihin, niin pääsisin hieman katsomaan millainen tilanne siellä on päällä.

 

Korjaustöistä saattaa myös sivuongelmana aiheuta modeemin jumittuminen. Yleensä tähän auttaa modeemin käynnistäminen uudestaan tai tehdasasetusten palautus reset-nappia painamalla noin 10sec.

Voitko myös kertoa, että mitkä valot palavat modeemissa ja miten?
Ei tässä ihan eka kertaa olla laajakaistaa käyttämässä. Ensimmäisen tietokoneeni sain vuonna 1980-luvun alussa, silloin kun moni ei vielä niitä ollut nähnytkään :)

Eli : Vikailmoitus on tehty 1 tunti sen jälkeen, kun laajakaistaliittymä lakkasi toimimasta. Asiakaspalveluun on soitettu joka viikko, josta ovat myös yhdistäneet vikapuolelle. Vastaus on joka  kerta sama: varaosaa odotellaan.

Modeemia on käynnistelty yhden jos toisenkin kerran - lienee aika epäoleellista tässä tapauksessa, minkävärisiä valoja siellä palaa.

Saimme nauttia saunalahden nopeasta laajakaistasta peräti 3 tuntia, asennus oli samana päivänä, kuin myöskin tein vikailmoituksen kyseisestä liittymästä.

Nykyaikana ei varaosatoimituksen luulisi kestävän kuutta viikkoa (nyt siis alkanut kuudes toimimaton viikko), tulee varaosa mistä päin maailmaa tahansa. Nyt ei vain kukaan halua ottaa hoitaakseen asiaa.

Ja ihan varmasti tulen hakemaan korvauksia tästä. Meidän perheessä on tällä hetkellä kaksi opiskelijaa, joista toinen opiskelee vain netin ääressä. Miten?? Puhelimen kautta tuleva nettiyhteys on onnettoman hidas, kun pitäisi isompia tiedostoja saada auki koneelta. Ainakin minun opiskeluissani on tällä hetkellä noin kuukauden viive nettiyhteyden vuoksi.

Samalla puhelinsoitolla hommasimme myös elisaviihde-palvelut. Aika vähäiseksi on jäänyt siitä nauttiminen, kun kaikki pyörii netin kautta.

Olen sitä mieltä, että vian näin pitkittyessä, pitäisi Elisan, tai siis Saunalahden tarjota tilalle jo korjausajaksi esim. 4g-mobiililaajakaistaa ja reititinta, koska korjaus vain näkyy venyvän ja venyvän - kenelläkään ei ole tietoa siitä, saadaanko varaosaa edes tänä vuonna.

Toiseksi, olisi erittäin ystävällistä, jos joku ottaisi oikeasti asian hoitaakseen siellä, eikö joku voisi jo kysellä sen varaosan perään?

Olemme olleet monta vuotta saunalahden asiakkaita. Meillä on 4 puhelinliittymää, 4 kytkykännykkää, 2 kytkytablettia, tuplalaajakaista ja nyt tuo Elisan viihdepalvelu. Mutta tätä vauhtia ei ole kyllä enää kauaa, jos ei kukaan anna vastauksia mihinkään.

Ja jos joku nyt oikeasti haluaa selvittää asiaa, asiakasnro on ********.

/poistettu asiakasnumero kaikkien näkyvistä -Raiveri
Vielä jatkoa tapaukseen:

Kyseessä siis liittymä, joka on tilattu meille ennen joulua puhelinmyyjän soiton perusteella. Asennuspäiväksi tuli 8.1, ja liittymä toimi sovitusti, kaikki 3 tuntia. Oletan, että ilmoitin kohtuullisessa ajassa virheestä, vai mitä Hyvis? Ja olen myös antanut kohtuullisen ajan vian korjaamiseen, onko näin? Vai ymmärsinkö jotakin väärin? Laskutus kyllä toimii moitteettomasti, myös tämän "katkoksen aikana".

Ja osasin tehdä vikailmoituksen ihan itsenäisesti, ilman mainitsemiasi linkkejä ja lisätietoja.

Siitä tiedän, että emme ole ainoa, jota katkos koskee, koska kyseessä on jakokeskusvika, ja jotakin osaa odotellaan. Minun asiaa kysyessäni sain vastauksen, että koskee pariakymmentä ihmistä.

Olen ollut asiakaspalveluun yhteydessä siitä päivästä saakka vähintään kerran viikossa, joskus jopa kaksi, ja onneksi siellä vastaanotto on ollut asiallista, ei todellakaan samanlaisia huomautuksia, kuin sinulla Hyvis. Et kai oikeasti aliarvioi niin pahasti ihmisiä, että he viiden viikon jälkeen marisisivat täällä palstalla, jos eivät ole edes palveluntoimittajalle ilmoittanut? Harvoin vedän hernettä nenään, mutta jos sinä sanot itseäsi saunalahden hyväntekijäksi, niin... et kyllä hirveän hyvä kuvaa yrityksestä luo täällä. Opettele muutama perusasia ensin. Asiakas jopa saattaa olla oikeassa.

Yksi asiakaspalvelija kysyi minulta kolme viikkoa sitten puhelimessa, että miten sinä kuulostat vielä noin kärsivälliseltä?

Minut on opetettu hoitamaan hankalatkin asiat rauhallisesti ja asiallisesti. Onneksi en moisia viisauksia ole kuullut aspan ihmisiltä, kuin sinulta.

Alkaa vaan rauhallisuus ja asiallisuus olemaan taka-alalla, kun lukee esim. yllämainittua Hyviksen viestiä. Vielä hienommalta se näyttää siinä varjossa, kun moderaattorikin oikein kiittää asiallisesta vastauksesta.

Hauska puoli tässä asiassa on vielä se, että meillä oli ppo:n liittymä ennen tätä. Se irtisanottiin saunalahden puolesta. Eli se liittymä lopetti toimintansa silloin 8.1. Yritys on nykyään samaa puljua, laskun kyllä sain PPO:n liittymästä tammikuun loppuun saakka - siitä liittymästä, mikä siis vaihtui jo 8.1. Eli joudun maksamaan sekä PPO:n että saunalahden laajakaistasta tammikuulta, vaikka kumpikaan ei ole toiminut meillä. Ja kummatkin rahat menevät samaan osoitteeseen, samalle firmalle?

Eikä edes tämä muuten riittänyt Elisalle. Sain toissaviikolla puhelinmyyjältä soiton, joka yritti kaupata viasatin maksukanavia meille, jotka tulee viihdepaketin kautta. Yritin selittää tilannetta, että meillä ei netti toimi minusta riippumattomista syistä, mutta myyjä yritti kovasti väkisin myydä, että kun nyt on pari maksutonta kuukautta tässä viasatissa, niin kyllä se netti varmaan kuntoutuu siihen mennessä. Oli jostakin syystä kaman vaikea ymmärtää, että kun saunalahti ei nyt toimi meillä, niin en halua mitään maksullisia lisäpalveluja siihen.

Tämä palsta ilmeisesti on tarkoitettu kehumista varten, ei asiallista vikakyselyä varten. Otan sen huomioon ensi kerran kun tulee asiaa kirjoittaa tänne. Vikatilanteessa otan yhteyttä suoraan kuluttaja-asiamieheen.

Ja kiitos etukäteen Raiveri, jos asia sinun kauttasi lähtisi etenemään 🙂
Kyllä ymmärtääkseni tällaisissa tapauksissa Elisalta on voinut saada lainamokkulan.
Käyttäjätaso 5
Noniin, asiaa saatu eteenpäin hieman. Toivotaan, että saataisiin nyt kunnolla korjattua. Pahoittelut tosiaan viankorjauksen pitkittymisestä 😞
Suurkiitos Raiveri. Ihanaa kun Saunalahdelta löytyi vielä ihminen, joka otti asian todellakin hoitaakseen. Netti nimittäin toimii nyt :)

Aurinkoista kevättä !!
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
DrNiina kirjoitti:
Vielä jatkoa tapaukseen:

Kyseessä siis liittymä, joka on tilattu meille ennen joulua puhelinmyyjän soiton perusteella. Asennuspäiväksi tuli 8.1, ja liittymä toimi sovitusti, kaikki 3 tuntia. Oletan, että ilmoitin kohtuullisessa ajassa virheestä, vai mitä Hyvis? Ja olen myös antanut kohtuullisen ajan vian korjaamiseen, onko näin? Vai ymmärsinkö jotakin väärin? Laskutus kyllä toimii moitteettomasti, myös tämän "katkoksen aikana".

Ja osasin tehdä vikailmoituksen ihan itsenäisesti, ilman mainitsemiasi linkkejä ja lisätietoja.

Siitä tiedän, että emme ole ainoa, jota katkos koskee, koska kyseessä on jakokeskusvika, ja jotakin osaa odotellaan. Minun asiaa kysyessäni sain vastauksen, että koskee pariakymmentä ihmistä.

Olen ollut asiakaspalveluun yhteydessä siitä päivästä saakka vähintään kerran viikossa, joskus jopa kaksi, ja onneksi siellä vastaanotto on ollut asiallista, ei todellakaan samanlaisia huomautuksia, kuin sinulla Hyvis. Et kai oikeasti aliarvioi niin pahasti ihmisiä, että he viiden viikon jälkeen marisisivat täällä palstalla, jos eivät ole edes palveluntoimittajalle ilmoittanut? Harvoin vedän hernettä nenään, mutta jos sinä sanot itseäsi saunalahden hyväntekijäksi, niin... et kyllä hirveän hyvä kuvaa yrityksestä luo täällä. Opettele muutama perusasia ensin. Asiakas jopa saattaa olla oikeassa.

Yksi asiakaspalvelija kysyi minulta kolme viikkoa sitten puhelimessa, että miten sinä kuulostat vielä noin kärsivälliseltä?

Minut on opetettu hoitamaan hankalatkin asiat rauhallisesti ja asiallisesti. Onneksi en moisia viisauksia ole kuullut aspan ihmisiltä, kuin sinulta.

Alkaa vaan rauhallisuus ja asiallisuus olemaan taka-alalla, kun lukee esim. yllämainittua Hyviksen viestiä. Vielä hienommalta se näyttää siinä varjossa, kun moderaattorikin oikein kiittää asiallisesta vastauksesta.

Hauska puoli tässä asiassa on vielä se, että meillä oli ppo:n liittymä ennen tätä. Se irtisanottiin saunalahden puolesta. Eli se liittymä lopetti toimintansa silloin 8.1. Yritys on nykyään samaa puljua, laskun kyllä sain PPO:n liittymästä tammikuun loppuun saakka - siitä liittymästä, mikä siis vaihtui jo 8.1. Eli joudun maksamaan sekä PPO:n että saunalahden laajakaistasta tammikuulta, vaikka kumpikaan ei ole toiminut meillä. Ja kummatkin rahat menevät samaan osoitteeseen, samalle firmalle?

Eikä edes tämä muuten riittänyt Elisalle. Sain toissaviikolla puhelinmyyjältä soiton, joka yritti kaupata viasatin maksukanavia meille, jotka tulee viihdepaketin kautta. Yritin selittää tilannetta, että meillä ei netti toimi minusta riippumattomista syistä, mutta myyjä yritti kovasti väkisin myydä, että kun nyt on pari maksutonta kuukautta tässä viasatissa, niin kyllä se netti varmaan kuntoutuu siihen mennessä. Oli jostakin syystä kaman vaikea ymmärtää, että kun saunalahti ei nyt toimi meillä, niin en halua mitään maksullisia lisäpalveluja siihen.

Tämä palsta ilmeisesti on tarkoitettu kehumista varten, ei asiallista vikakyselyä varten. Otan sen huomioon ensi kerran kun tulee asiaa kirjoittaa tänne. Vikatilanteessa otan yhteyttä suoraan kuluttaja-asiamieheen.

Ja kiitos etukäteen Raiveri, jos asia sinun kauttasi lähtisi etenemään :)

Ensiksi, todella mukavaa lukea, että joku suhtautuu asiaan fiksusti. Osa käyttää tätä Palstaa nimenomaan rähjäykseen. Sehän ei auta mitään eikä ketään. Juuri tuo oma toimintasi on sellainen, jota ainakin minä toivon tänne enemmän.

Sitten tuohon ohjeeseen korvauksen hakemisesta. Kirjoitustani edellä olevassa viestissä ohjattiin, että jokaisella on poikkeuksetta oikeus siihen korvaukseen. Selvennystä ja tarkennusta siihen oli tuo kirjoitukseni. Ihan oman kokemuksen vuoksi haluan tuon tuoda julki: Äidilläni kesti kiinteän yhteyden korjaaminen viikkotolkulla, ja minä sitten siinä aloin jo opastamaan, että oisko jo aika sitä vikailmoitusta laittaa. Yhteys alkoi pelaamaan hetimiten sen ilmoituksen jälkeen. Korvauksiin ei ollut oikeutta, koska ilmoitus oli tullut niin myöhään.

Täällä viestejä luettuani ja omia ongelmia ratkottuani olen huomannut sen, että mielummin luen kattavammasta viestistä niitä tarvitsemiani ohjeita. Siinä jos on semmoinen lyhyt pätkä ilman mitään perusteluja, vastausviesti ei ole niin luotettava ja kattavuus tekee lisäksi sen, että siitä viestistä voi saada apua usea lukija. Yleisessä opastusviestissä tulee usealle käyttäjälle uutena asiana ne, mitä voi itse tehdä. Osalle ihan itsestään selvää ja turhia kysymyksiä.

Ainakin minulle on muutaman kerran käynyt ihan yksinkertaisesti niin, että olisin voinut sen ongelman ratkaista yksin ajattelemalla hiukan tarkemmin:

- vika oli puhelinrasin ja modeemin välisessä puhelinkaapelissa

- toisella kertaa olin resetoinut modeemin, enkä tajunnut, että siinä palautuu WLAN-asetukset ihan alkuperäisiksi.

- Elisa Viihteen digiboksin virtapiuhan irroittaminen ratkaisi ongelman.

Omasta kokemuksestani voin kertoa, että näiden internetpalveluiden myyjiltä vaaditaan ihan liian vähän asiantuntemusta. Siellä kun pitäisi myyjällä olla edes jotain perustietoa ja -taitoa. Heille pitäsi antaa koulutuksessa muutama tunti pakkolukemista Palstalta. Silloin olisi sillä myyjällä jotain käsitystä siitä, mitä asiakkaat oikeasti haluavat tietää ja myös se, mistä sitä tietoa. Myyjiltä vaaditaan 16 vuoden alaikäraja, eikä mielestäni voi millään olettaa, että siinä iässä hallitsisi myyntiä varten tarvittavaa tietoa kokonaisuudesta. Jos siinä vaikka myy matkapuhelinliittymiä ja asiakas kyselee yllättäen Elisa Viithteestä, pitää siinä nyt jotain pystyä sanomaan Viihteen ominaisuuksista ja olla siitä ihan omaakin kokemusta.
Kalajoella Merenojanalueella laajakaista ei ole nyt toiminut yli kuukauteen.

Tehty 7 kertaa häiriöilmoitus ja eivät saa toimimaan. En tiedä enää että mitä pitäisi tehdä ?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Kalajokinen kirjoitti:
Kalajoella Merenojanalueella laajakaista ei ole nyt toiminut yli kuukauteen.

Tehty 7 kertaa häiriöilmoitus ja eivät saa toimimaan. En tiedä enää että mitä pitäisi tehdä ?

Hei.

Sinun kannattaa ensimmäisenä hakea hyvitystä toimimattomasta yhteydestä ja sitten voisit myös vaatia sopimuspurkua tai alennusta kuukausimaksuun kun et pysty yhteyttä käyttämään.

Hauskaa viikonjatkoa!
Joo, helppo sanoa, ensin pitää jonottaa asiakaspalveluun 1 h sitten ne kääntää puhelin jollekin toiselle johon pitää jonottaa taasen, olkoon, jätän laskut maksamatta, kai siitä jotain seuraa, onneksi DNA:n mokkula toimii, ja hyvin.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Jonottaminen ei ole ainoa tapa ottaa yhteyttä Saunalahteen.

1. Voit jättää laskut kyllä maksamatta, mutta siitä seuraa yleensä luottotietojen menetys, kun saatavat menevät perintään.

Sinun kannattaakin kokeilla vaihtoehtoisia tapoja niin vältyt kiusalta, joka estää sinua myöhemmin saamasta mitään ilman kovia vakuuksia. Asiakaspalveluun ei tarvitse jonottaa vuosia jos ei halua.

Siis tuumasta toimeen:

Haluatko asioida chatissa vai kelpaako Palsta?

Chatissa voit asioida arkisin kun vapautuva asiakaspalvelija on saatavilla. Chat löytyy Saunalahden etusivulta kun menet yhteystietoihin.

Palstalla voit kirjoittaa moderaattorille pienoisen kirjeen ja asia hoituu näin yksinkertaisesti.

Ei siis ole mitään syytä jonottaa puhelimessa vuosia jos ei halua!
Paras tapa vaatia korvausta ja halutessa irtisanoa tai purkaa liittymäsopimus on käyttää Oma Saunalahden "Vietsit asiakaspalvelulle" -toimintoa, jossa jää talteen viestit myöhempää mahdollista tarvetta varten.
Olen lähettänyt asiakaspalveluun useita viestejä, yhtään vastausta ei ole tullut. Eivät arvosta asiakkaitaan ja edelleen kirjoitan tätäkin viestiä DNA:n mokkulalla kun laajakaistassa ollut jo 5 viikkoa häiriöitä.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
  • Kävin vilkaisemassa tilannetta. Todella hankala kyllä sanoa mikä tuossa on. Nyt kun katson yhteyttä niin siinä ei näy mitään ihmeempää vikaa ja nopeudet ok. Ei kyllä mitään selvää ole aiemmilla vikailmoituksillakaan löydetty. Jotain haaroituksia oli poistettu aiemmin ja sillä yhteys parantunut, mutta taisi olla hetkellistä. Varmistan nyt vielä että olihan tämä ongelma kaikilla yhteyksillä ettei vain langattomat yhteydet? Jos johdollakin on hidas niin pakko se varmaan on tehdä vielä uusi vikailmoitus.

    Sinulle ei tullut kuittausta lomakkeen kautta lähetettyyn viestiin, koska olit kerinnyt kontaktoida meidät toista kautta ja asia mennyt jo sieltä eteenpäin. Vastaatko tähän viestiin tai laita minulle viesti niin tiedetään mikä on tilanne nyt.
  • Minä vastaan nyt samoihin kysymyksiin seitsemännen kerran, ei toimi kunnolla ei johdolla eikä langattomasti. Satunnaisesti nopeus kohdallaan, mutta pääsääntöisesti ei. Miten voi olla mahdollista, että pitää jälleen tehdä uusi vikailmoitus, kun edellistäkään ei ole korjattu ja tekstiviestikysymykseen olen vastannut, että vika ei ole korjaantunut? Heti kun mahdollista vaihdan operaattoria ja suosittelen sidosryhmilleni samaa.
    Alkaa seitsemäs viikko ilman toimivaa laajakaistaliittymää, mitään tietoa ei tule aikooko saunalahti tehdä jotain. Häiriöilmoituksiin ei tule vastauksia. Laskuja tulee sekä liittymästä että häiriöilmoituksista. Ihmettelen asiakaspalvelun tasoa, asiakkaat loppuu tällä toiminnalla. Mitä tässä voi tehdä?
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • tutkin ongelmaasi huomenna tarkemmin ja olen yhteydessä sinuun puhelimitse, jos haluat! Laita minulle yksityisviestillä mihin aikaan sinut tavoittaisi ja mistä numerosta, niin olen yhteydessä! 🙂
  • En tiedä oletko "Ammattimies" jotakin liittymälle tehnyt, mutta taasen tämä on harmiteltavan hidas, viikonloppuna tuntui että tämä olisi jo jotenkin toimiva, mutta nyt taasen aivan onneton.
    Tänään latausnopeus 0,66 Mbps, mahtavaa, eikä asiakaspalvelusta kuulu mitään?
    Tänään latausnopeus 0,78 Mbps ja alkaa 8 viikko ilman kunnolla toimivaa laajakaistaa.

    Saunalahden/Elisan asiakaspalvelusta ei kuulu mitään. Ei mitään tietoa tehdäänkö häiriöilmoituksien perusteella jotain.

    Tätäkin kirjoitan DNA:n mokkulalla kun ei muuta voi. Saa nähdä kauanko tämä jatkuu.
    Tein tänään uuden vikailmoituksen elisan häiriöilmoituslomakkeella. Omasaunalahti palvelusta ei voinut lähettää häiriöilmoitusta eikä viestit asiakaspalvelullekaan toimineet. Saapa nähdä saako tähän mitään vastausta.

    Yritän huomenna ilmoittaa saunalahden laskutukseen, että en enää hyväksy laskuja tästä liittymästä, toki

    sekin luultavasti vaatii pitkän odottelun linjoilla.
    Latausnopeus 0,14 Mbps, vikailmoituksesta ei ole kuulunut mitään?

    Kuulemma alueen yrittäjillä on samoja ongelmia. Loppuu elisalta asiakkaat tällä toiminnalla.
    Ja tänään liittymä ei toimi ollenkaan ja tätä kirjoittelen mokkulan kautta.

    Häiriöilmoituksesta jonka tein reilu viikko sitten ei ole kuulunut mitään.

    Aivan ihme toimintaa ? Mitä tässä voi tehdä ?

    Osallistu keskusteluun