Vastattu

Laajakaista alhaalla 4 viikkoa

  • 8 helmikuu 2014
  • 37 kommenttia
  • 5420 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

37 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
  • Pahoitteluni, kun meillä kestänyt täällä reagoida ongelmaasi. Laitoin sinulle yksityisviestiä asiasta, jotta saadaan nyt selvitettyä tarkemmin! 🙂
  • En jaksanut enää jatkaa väittelyä tämän liittymän toimivuudesta ja irtisanoin liittymän, onneksi löytyy myös vaihtoehtoja.

    Tämän kokemuksen jälkeen elisan perusarvoissaan lupaama "asiakaskeskeisyys" tuntuu

    lähinnä vitsiltä.
    Tänään tuli vastaus reilu 4 viikkoa sitten tekemääni vikailmoitukseen sähköpostilla, jossa pyydettiin soittamaan asiakaspalvelun numeroon ja tekemään vikailmoitus uudestaan? No ei ole enää ajankohtainen, mutta kuvaa hyvin tätä asiakaspalvelun tasoa, täysi vitsi?
    Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +2
    Hävettää jo operaattorin puolesta. Kun itse eivät näemmä ymmärrä hävetä :smileyangry:
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
    Vähän myöhässä tulee vastaus tähän, mutta pahoittelut, että on tuo vianrajaus kestänyt ja mennyt miten meni :S
    Syyskuussa 2014 irtisanoin liittymän puhelimitse asiakaspalvelussa , lokakuun 2014 jälkeen liittymä suljettu, nyt helmikuussa 2015  tulee laskua ja karhua samasta liittymästä. Ihmeellistä toimintaa Elisalla. Nyt pitäisi taasen soittaa ja jonottaa asiakaspalveluun jokunen tunti, että saisi asian hoidettua. Ei käy.
    Käyttäjätaso 5
  • Ikävä kuulla, että laskutuksen kanssa on epäselvyyksiä. Laitappa yksityisviestillä asiakastietosi pommelraie-moderaattorille. Hän hoitaa laskutuksen asioita ja on tällä viikolla paikalla täällä Palstalla 🙂
  • Aivan ihmeellistä toimintaa. Nyt tulee karhulaskua perintätoimistolta tämän vuoden tammikuulta liittymästä joka on irtisanottu viimevuonna elokuussa ja elisa on kaapelitkin  katkaissut,  joten liittymää ei enää edes voisi käyttää, mutta laskuttaa näköjään voi. Lisäksi ilmoitin asiasta puhelimitse asiakaspalveluun tammikuussa. Mikään ei näköjään  toimi elisalla.
    Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +4
    Kalajokinen kirjoitti:
    Aivan ihmeellistä toimintaa. Nyt tulee karhulaskua perintätoimistolta tämän vuoden tammikuulta liittymästä joka on irtisanottu viimevuonna elokuussa ja elisa on kaapelitkin  katkaissut,  joten liittymää ei enää edes voisi käyttää, mutta laskuttaa näköjään voi. Lisäksi ilmoitin asiasta puhelimitse asiakaspalveluun tammikuussa. Mikään ei näköjään  toimi elisalla.

    Toimiihan siellä laskutus :smileyazn:
    Aiheeton laskutus ei ole hyvää toimintaa, ketuttaa:smileyangry:
    Käyttäjätaso 1
    Nauran kyllä tälle Elisan toiminnalle. Mullakin jo reilun vuoden ollut liittymä iltaisin lähes käyttökelvoton ja mitään ei tapahdu. Ei Elisalla oo mitään intressejä korjata liittymiään, kun ei ole kilpailua. En ole näin huonon firman asiakkaana koskaan ollut, enkä usko että tulen koskaan enää olemaankaan. Laskuja osaavat kyllä lähettää.

    Itse teen kyllä kaikkeni, ettei kukaan muu erehdy valitsemaan tätä surkeaa operaattoria itselleen. Ei tätä *****aa toivo kenellekään.
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • laitahan tarkempaa tietoa yksityisviestillä, niin katsotaan ongelmaa tarkemmin 🙂
  • Osallistu keskusteluun