Vastattu

Laajakaista-asiakkaan markkinointikielto

  • 15 joulukuu 2013
  • 3 kommenttia
  • 2388 katselukerrat

Käyttäjätaso 3
Elikkäs äidilläni on Saunalahden ADSL, olen hänelle laittanut Oma Saunalahdesta nimenomaan niin ettei saa markkinoida lankapuhelimeen, sähköpostiin eikä kännykkään eikä ylipäätään muuhunkaan ja tiedottaa häiriöistä tai liittymämuutoksista saa vain tiettyyn numeroon. Silti hän saa jatkuvasti tarjouksia milloin Elisa Viihteestä, milloin Saunalahden tuplalaajakaistoista ym.

Eihän tää näin saa mennä! Prkle! Jos laittaa markkinointikiellon niin sen pitää myös silloin toimia! Häiriöistä ja liittymämuutoksista tiedottaminen on eri asia kuin selvä tuotemarkkinointi! Vai eikö tämä kielto koskekaan Elisa-konsernin omia tuotteita? Äitini alkaa jo olla kyllästynyt tohon markkinointiin eikä varmaan kohta uskalla vastata enää lankapuhelimeen peläten että taas soitellaan Elisalta/Saunalahdelta, samoin alan minä kyllästyä kun mikään ei tepsi.

Vai oletetaanko Elisalla/Enialla että ehkä vanha ihminen menee hupsis heijaa lankaan jos tarpeeks monta kertaa tuputetaan???

Jos tää on väärällä osastolla, niin saa siirtää Yleinen keskustelu-osastolle. Kaipaan kuitenkin Elisan edustajien kommentteja asiaan!
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Sanaseppä 16 joulukuu 2013, 08:18

undoeiku46 kirjoitti:

Elikkäs äidilläni on Saunalahden ADSL, olen hänelle laittanut Oma Saunalahdesta nimenomaan niin ettei saa markkinoida lankapuhelimeen, sähköpostiin eikä kännykkään eikä ylipäätään muuhunkaan ja tiedottaa häiriöistä tai liittymämuutoksista saa vain tiettyyn numeroon. Silti hän saa jatkuvasti tarjouksia milloin Elisa Viihteestä, milloin Saunalahden tuplalaajakaistoista ym.

Eihän tää näin saa mennä! Prkle! Jos laittaa markkinointikiellon niin sen pitää myös silloin toimia! Häiriöistä ja liittymämuutoksista tiedottaminen on eri asia kuin selvä tuotemarkkinointi! Vai eikö tämä kielto koskekaan Elisa-konsernin omia tuotteita? Äitini alkaa jo olla kyllästynyt tohon markkinointiin eikä varmaan kohta uskalla vastata enää lankapuhelimeen peläten että taas soitellaan Elisalta/Saunalahdelta, samoin alan minä kyllästyä kun mikään ei tepsi.

Vai oletetaanko Elisalla/Enialla että ehkä vanha ihminen menee hupsis heijaa lankaan jos tarpeeks monta kertaa tuputetaan???

Jos tää on väärällä osastolla, niin saa siirtää Yleinen keskustelu-osastolle. Kaipaan kuitenkin Elisan edustajien kommentteja asiaan!


Onkos äidilläsi muita palveluita tai asiakasnumeroita, joiden tiimoilta markkinointi sisältyisi sopimukseen? Kun markkinointikielto on lisätty, kestää noin viikko ja markkinointi lakkaa. Milloin markkinointikielto on siis lisätty? Laittaisitko minulle vielä yksityisviestillä asiakasnumeron, niin voin selvittää asiaa tarkemmin. Varmasti saamme tämän kuntoon! 🙂
Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 4
undoeiku46 kirjoitti:

Elikkäs äidilläni on Saunalahden ADSL, olen hänelle laittanut Oma Saunalahdesta nimenomaan niin ettei saa markkinoida lankapuhelimeen, sähköpostiin eikä kännykkään eikä ylipäätään muuhunkaan ja tiedottaa häiriöistä tai liittymämuutoksista saa vain tiettyyn numeroon. Silti hän saa jatkuvasti tarjouksia milloin Elisa Viihteestä, milloin Saunalahden tuplalaajakaistoista ym.

Eihän tää näin saa mennä! Prkle! Jos laittaa markkinointikiellon niin sen pitää myös silloin toimia! Häiriöistä ja liittymämuutoksista tiedottaminen on eri asia kuin selvä tuotemarkkinointi! Vai eikö tämä kielto koskekaan Elisa-konsernin omia tuotteita? Äitini alkaa jo olla kyllästynyt tohon markkinointiin eikä varmaan kohta uskalla vastata enää lankapuhelimeen peläten että taas soitellaan Elisalta/Saunalahdelta, samoin alan minä kyllästyä kun mikään ei tepsi.

Vai oletetaanko Elisalla/Enialla että ehkä vanha ihminen menee hupsis heijaa lankaan jos tarpeeks monta kertaa tuputetaan???

Jos tää on väärällä osastolla, niin saa siirtää Yleinen keskustelu-osastolle. Kaipaan kuitenkin Elisan edustajien kommentteja asiaan!


Onkos äidilläsi muita palveluita tai asiakasnumeroita, joiden tiimoilta markkinointi sisältyisi sopimukseen? Kun markkinointikielto on lisätty, kestää noin viikko ja markkinointi lakkaa. Milloin markkinointikielto on siis lisätty? Laittaisitko minulle vielä yksityisviestillä asiakasnumeron, niin voin selvittää asiaa tarkemmin. Varmasti saamme tämän kuntoon! 🙂
Käyttäjätaso 3
Sanaseppä kirjoitti:
undoeiku46 kirjoitti:
Elikkäs äidilläni on Saunalahden ADSL, olen hänelle laittanut Oma Saunalahdesta nimenomaan niin ettei saa markkinoida lankapuhelimeen, sähköpostiin eikä kännykkään eikä ylipäätään muuhunkaan ja tiedottaa häiriöistä tai liittymämuutoksista saa vain tiettyyn numeroon. Silti hän saa jatkuvasti tarjouksia milloin Elisa Viihteestä, milloin Saunalahden tuplalaajakaistoista ym.

Eihän tää näin saa mennä! Prkle! Jos laittaa markkinointikiellon niin sen pitää myös silloin toimia! Häiriöistä ja liittymämuutoksista tiedottaminen on eri asia kuin selvä tuotemarkkinointi! Vai eikö tämä kielto koskekaan Elisa-konsernin omia tuotteita? Äitini alkaa jo olla kyllästynyt tohon markkinointiin eikä varmaan kohta uskalla vastata enää lankapuhelimeen peläten että taas soitellaan Elisalta/Saunalahdelta, samoin alan minä kyllästyä kun mikään ei tepsi.

Vai oletetaanko Elisalla/Enialla että ehkä vanha ihminen menee hupsis heijaa lankaan jos tarpeeks monta kertaa tuputetaan???

Jos tää on väärällä osastolla, niin saa siirtää Yleinen keskustelu-osastolle. Kaipaan kuitenkin Elisan edustajien kommentteja asiaan!

Onkos äidilläsi muita palveluita tai asiakasnumeroita, joiden tiimoilta markkinointi sisältyisi sopimukseen? Kun markkinointikielto on lisätty, kestää noin viikko ja markkinointi lakkaa. Milloin markkinointikielto on siis lisätty? Laittaisitko minulle vielä yksityisviestillä asiakasnumeron, niin voin selvittää asiaa tarkemmin. Varmasti saamme tämän kuntoon! :)

Ei ole mitään palveluita joissa olisi markkinointilupaa, siis ainoat palvelut koko Elisan konsernilta on Elisan lankaliittymä ja Saunalahden ADSL joten mainontaa ei pitäisi tulla! Ei ole siis Elisa Viihdettä eikä Saunalahden kännyliittymiäkään. Lankaliittymän numerokin kerrottiin vain sen takia että asentaja pystyi kytkemään liittymän ylätaajuusasennuksena eli samaan piuhapariin lankaliittymän kanssa. Muuten olisi jätetty kertomatta tuo numero jos se ei olisi tuon teknisen syyn takia ollut pakko kertoa.

Markkinointikielto lisättiin heti kun nettiliittymä oli avattu (noin kaksi vuotta sitten) eli tätä on jatkunut jo vaikka kuinka pitkään.

Sovimme äitini kanssa että hän ottaa itse yhteyden Saunalahden asiakaspalveluun ja kertoo ettei hän halua markkinointia puhelimitse eikä sähköpostitse.
Käyttäjätaso 4
undoeiku46 kirjoitti:

Sanaseppä kirjoitti:

undoeiku46 kirjoitti:

Elikkäs äidilläni on Saunalahden ADSL, olen hänelle laittanut Oma Saunalahdesta nimenomaan niin ettei saa markkinoida lankapuhelimeen, sähköpostiin eikä kännykkään eikä ylipäätään muuhunkaan ja tiedottaa häiriöistä tai liittymämuutoksista saa vain tiettyyn numeroon. Silti hän saa jatkuvasti tarjouksia milloin Elisa Viihteestä, milloin Saunalahden tuplalaajakaistoista ym.

Eihän tää näin saa mennä! Prkle! Jos laittaa markkinointikiellon niin sen pitää myös silloin toimia! Häiriöistä ja liittymämuutoksista tiedottaminen on eri asia kuin selvä tuotemarkkinointi! Vai eikö tämä kielto koskekaan Elisa-konsernin omia tuotteita? Äitini alkaa jo olla kyllästynyt tohon markkinointiin eikä varmaan kohta uskalla vastata enää lankapuhelimeen peläten että taas soitellaan Elisalta/Saunalahdelta, samoin alan minä kyllästyä kun mikään ei tepsi.

Vai oletetaanko Elisalla/Enialla että ehkä vanha ihminen menee hupsis heijaa lankaan jos tarpeeks monta kertaa tuputetaan???

Jos tää on väärällä osastolla, niin saa siirtää Yleinen keskustelu-osastolle. Kaipaan kuitenkin Elisan edustajien kommentteja asiaan!


Onkos äidilläsi muita palveluita tai asiakasnumeroita, joiden tiimoilta markkinointi sisältyisi sopimukseen? Kun markkinointikielto on lisätty, kestää noin viikko ja markkinointi lakkaa. Milloin markkinointikielto on siis lisätty? Laittaisitko minulle vielä yksityisviestillä asiakasnumeron, niin voin selvittää asiaa tarkemmin. Varmasti saamme tämän kuntoon! :)


Ei ole mitään palveluita joissa olisi markkinointilupaa, siis ainoat palvelut koko Elisan konsernilta on Elisan lankaliittymä ja Saunalahden ADSL joten mainontaa ei pitäisi tulla! Ei ole siis Elisa Viihdettä eikä Saunalahden kännyliittymiäkään. Lankaliittymän numerokin kerrottiin vain sen takia että asentaja pystyi kytkemään liittymän ylätaajuusasennuksena eli samaan piuhapariin lankaliittymän kanssa. Muuten olisi jätetty kertomatta tuo numero jos se ei olisi tuon teknisen syyn takia ollut pakko kertoa.

Markkinointikielto lisättiin heti kun nettiliittymä oli avattu (noin kaksi vuotta sitten) eli tätä on jatkunut jo vaikka kuinka pitkään.

Sovimme äitini kanssa että hän ottaa itse yhteyden Saunalahden asiakaspalveluun ja kertoo ettei hän halua markkinointia puhelimitse eikä sähköpostitse.


Kuulostaa kyllä oudolta, että markkinointia on tullut kiellosta huolimatta varsinkin, jos mitään markkinointiluvallisia palveluita ei ole. Mutta asia saadaan varmasti kuntoon äitisi ottaessa yhteyttä 🙂

Osallistu keskusteluun