Minulla on elisa-saunalahti laajakaista. Modemi on ZyXEL AMG1202-T10B. Parin viime päivän aikana on ollut tämä ongelma: nettiyhteys pätkii. WLAN ja DSL valot palavat, mutta internet valo ei pala tai on punaisena. Olen sammuttanut modemista virran ja käynnistänyt uudelleen. Näin sain keltaisen valon modemiin kylkeen kohtaan internet, mutta hetken kuluttua tuo valo sammuu ja saattaa sitten pienen ajan kuluttua syttyä uudelleen, jolloin nettiyhteys on taas käytettävissä. Hetken. Erittäin ikävä tapahtuma silloin, kun esim. maksaa laskujaan verkkopankissa.
Mikähän voisi olla syynä? Modemi on ehkä puolitoista vuotta vanha. Voisiko se olla hajoamassa? Entä sitten lankapuhelimen pistorasiassa oleva ADSL suodin, voisiko se olla häiriön aiheuttaja, mikäli se olisi jostain syystä hajonnut? Vai olisiko elisa-saunalahden yhteyksissä jotain vikaa?
Tietokoneen asetukset? On kokeiltu useammalla tietokoneella, ongelma on sama jokaisen kanssa.
Olisiko tiedossa vaikka jotain puhelinnumeroa, johon voisi arkipäivän saavuttua soittaa?
Kiitos neuvoista.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi karhu82
hei
oletko reseteoinut modeemia painamalla reset painiketta jollakin terävällä esineella 10-15sekuntia?
tuossa yhteystiedot asiakaspalveluun:
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelun kautta tehdyistä muutoksista veloitamme hinnaston mukaan.
Puh. 010 190 262 (mpm/pvm)
Avoinna Ma-Pe klo 8-19, La klo 10-16.30.
Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista Ma-Su 24 h.
Katso alkuperäinen viesti
oletko reseteoinut modeemia painamalla reset painiketta jollakin terävällä esineella 10-15sekuntia?
tuossa yhteystiedot asiakaspalveluun:
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelun kautta tehdyistä muutoksista veloitamme hinnaston mukaan.
Puh. 010 190 262 (mpm/pvm)
Avoinna Ma-Pe klo 8-19, La klo 10-16.30.
Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista Ma-Su 24 h.