Kysymys

Laajakaistan sopimus

  • 24 marraskuu 2015
  • 1 kommentti
  • 421 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Olen käynyt Turun Skanssin Elisa-myymälässä lopettamassa liittymäni lauantaina 5.9.2015.

Koska sekä puhelin-että laajakaistalasku on yhdistetty, kuvittelin luonnollisesti, että molemmat liittymät on lakkautettu.

Laajakaistasopimukseni (edit. sopimusnumero poistettu) piti päättymän 7.10.2015. Irtisanomisaika min. 2 viikkoa ennen määräaikaisen sopimuksen päättymnistä siis toteutui.

Olen ollut 30.9.2015 lähtien Espanjassa, mistä palaan Suomeen 1.12.2015. Sähköpostiini on tullut ainakin yksi n. 50 euron lasku, mitä hieman ihmettelin, maksoin kuitenkin pois, koska ajattelin, että ehkä' jokin lasku on voinut vielä tulla jälkikäteen.

Näin ollen pyydän teitä huomioimaan edellisen ja palauttamaan tiilleni rahat turhaan maksamistani laskuista.

Olen muuttanut sekä puhelin- että laajakaistaliittymynäni toiselle palvelun tarjoajalle.

Pyydän teitä ystävällisesti vahvistamaan sopimusten päättymisen kirjallisesti.

Ystävällisin terveisin

Riitta R

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
  • ? Laitoin sinulle yksityisviestiä sopimusasioista! 🙂 Jatketaan keskustelua siellä.
  • Osallistu keskusteluun