Laajakaistayhteys katkeaa viikoittain

  • 24 helmikuu 2017
  • 2 kommenttia
  • 231 katselukerrat

Internet-yhteyteni katkeaa viikoittain aina perjantaina noin klo 12. Ongelma korjautuu ainoastaan resetoimalla laitteen ja asentamalla ohjainohjelmiston uudelleen. Tämän jälkeen netti pelaa taas viikon verran ongelmitta. Modeemi on uusi ja tarvittavat päivitykset on tehty. Onkohan muilla ollut samaa ongelmaa ja voiko laitteen jatkuvasta resetoimisesta ollaa haittaa laitteelle?

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +1
Tämän jälkeen netti pelaa taas viikon verran ongelmitta. Modeemi on uusi ja tarvittavat päivitykset on tehty. Onkohan muilla ollut samaa ongelmaa ja voiko laitteen jatkuvasta resetoimisesta ollaa haittaa laitteelle?

Tuo ei ole normaalia (eikä hyväksyttävää). Olisin veikannut, että modeemi on rikki, mutta tuo jumiutumisen säännööllisyys. Ei viittaa, että modeemi on rikki. Ensinnä tulee mieleen, että jossain on asetuksissa vikaa (lähinnä Elisan puolella vaikka kyseisen yhteyden DSALMissä sinun portin kohdalla). Tee ihan vakio vaikilmoitus ja painota siinä juuri tätä jumiutumisen säännöllisyyttä, jotta osaavat alkaa tutkia ongelmaa tältä kantilta.

T: Tuokki
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Moikka Jones_89, ja tervetuloa palstalle!

Tarkennuksena Tuokin viestiin, niin sähköisesti voit tehdä vikailmoituksen lähettämällä viestin palstatiimille (http://elisa.fi/palstatiimi, liitä mukaan ainakin asiakasnumero ja linkki tähän keskusteluun), tai sitten perinteisemmällä tavalla soittamalla vikapalveluun 010 190240 (pvm/mpm).

Osallistu keskusteluun