Kysymys

Liittymän tilaus ja sähköpostiosoite

  • 25 lokakuu 2013
  • 1 kommentti
  • 1347 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 7 kommenttia
Olisin tilannut teiltä nettiliittymän, mutta en saa sille toivomaani sähköpostiosoitetta. "Tilausjärjestelmän" mukaan sähköpostiosoite [etunimi].[sukunimi]@saunalahti.fi on jo käytössä ja esittää nollan lisäämistä ennen @-merkkiä. Osoite [etunimi].[sukunimi]@saunalahti.fi on minun käytössäni aliaksena puhelinliittämäni puolella. Poistin osoitteen, mutta järjestelmä väittää edelleenkin, että osoite on käytössä. Kuinka pitkään mennee, että ko. sähköpostisosoite vapautuu niin, että saisin sen nettiliittymäni sähköpostiosoitteeksi?

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +2
Sähköpostilaatikot ovat aina jonkin laskuttuvan sopimuksen "alaisia". Tässä tapauksessa osoitteesi tosiaan sitten on siellä puhelinliittymäsi alaisena.

Yrität kaikesta päätellen luoda nyt kokonaan uutta sähköpostilaatikkoa, ja sehän ei tosiaan onnistu, koska se on jo olemassa.

Osoitteen poistamisen jälkeen on olemassa "karenssiaika" jona aikana sitä ei saa uudelleen luotua.

Lisäähän asiakasnumerosi tänne Palstan käyttäjätietoihin, niin siirrään laatikkosi sopimukselta toiselle. Laita minulle yksityisviesti kun olet tiedot päivittänyt!

Osallistu keskusteluun