MAC osoite Elisalle

  • 20 April 2016
  • 3 kommenttia
  • 4831 katselukerrat

Tuntuu melko kauhealta kun modeemin MAC -osoitteen ilmoittaminen Elisa/Saumalahdelle puhelinpalvelussa maksaa enemmän kuin modeemi. Tilanteeni muutenkin sekaisin kun kaikki tuotteet ja palvelut piti siirtää elisan yritystilille mutta osa on eri tileilläni henkilönä vielä roikkumassa elisalla ja tai saunalahdessa. Missään kolmella tililläni ei näy kiinteää 10MT kaapelia. En haluaisi maksaa/jonottaa puhelinpalvelusta joten onko elisalla joku sähköposti johon lähettää kyselyitä? Terv. hra 240961824

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Tuntuu melko kauhealta kun modeemin MAC -osoitteen ilmoittaminen Elisa/Saumalahdelle puhelinpalvelussa maksaa enemmän kuin modeemi. Tilanteeni muutenkin sekaisin kun kaikki tuotteet ja palvelut piti siirtää elisan yritystilille mutta osa on eri tileilläni henkilönä vielä roikkumassa elisalla ja tai saunalahdessa. Missään kolmella tililläni ei näy kiinteää 10MT kaapelia. En haluaisi maksaa/jonottaa puhelinpalvelusta joten onko elisalla joku sähköposti johon lähettää kyselyitä? Terv. hra 240961824

Yleisimmin meihin otetaan sähköisesti yhteyttä lomakkeella: https://my.surveypal.com/Viesti-Elisan-asiakaspalveluun tai OmaElisan kautta laitetulla viestillä. Ei ole pitkät käsittelyajat näissä. Koitin kaivella tiedoillasi tähän liittyen ja löysin kaapeliyhteyden jossa oli MAC-osoite ilmoitettu. Olihan kyseessä CM-MAC osoite varmasti ja oletettavasti kaapelimodeemi kyseessä? Ei näy meillä, että yhteyttä olisi vielä käytetty. Jos modeemi kuitenkin on päällä ja ei nettiä löydä kannattaa sille tehdä resetointi laitteen takaa pienestä rst/reset reiästä. Meidän asiakaspalveluun soittaminen ei kyllä ole mitenkään erityisen kallista, en tiedä sekoitatko OmaGuru palvelun hintaan. Normaali puhelun hinta asiakaspalveluun soitettaessa.
Tuo sähköpostioisoite jota en löytänyt palvelusta on hyvä tieto. Oman MAC osoitteeni ilmointin lähes 1/2 tunnin puhelulla ja asia on kunnossa.

Tämän tilanteen kanssa joutuvat operoimaan varmasti useat ihmiset.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Puhelu asiakaspalveluunhan maksaa vain paikallisverkkomaksun verran. 🙂 OmaGuru on puolestaan käytönneuvonnan numero, josta peritään erillinen maksu, mutta tässä asiassa ei sinne tarvitse soitella.
Puhelun tai noiden yllämainittujen toisten yhteydenottotapojen lisäksi meiltä löytyy asiakaspalvelu chat, jossa myös tuo ilmoitus hoituu melko kepeästi ja ilman minuuttihintaa. 🙂