Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God
Tervetuloa OmaYhteisöön @osmop !
Voit vaikka kertoa ihan tänne, mikä modeemi sinulla on käytössä ja mikä sitä vaivaa. Kerro toki myös, mitä olet tehnyt asian korjaamiseksi itse.
@OmaYhteisö-tiimi päivystää täällä taas huomisesta maanantaista alkaen ja pystyy ottamaan asiasta koppia. Tätä varten sinun kannattaa tallentaa asiakasnumero omaan profiiliisi täällä OmaYhteisössä. Tämä onnistuu klikkaamalla omaa nimimerkkiä sivun oikeasta yläkulmasta ja valitsemalla "Asetukset". Kannattaa laittaa myös tuonne profiilin yksityisiin muistiinpanoihin nykyisen modeemin sarjanumero ihan varmuuden vuoksi.
Mikäli haluat, voit toki täyttää Elisan yhteydenottolomakkeen tai vaikka kilauttaa asiakaspalveluun / vikapalveluun. Vikapalvelu vastaa asiakaspalvelun numerosta 24/7, sinun tulee vain kuunnella nauhoite loppuun, jolloin puhelu yhdistyy suoraan vikapuolelle.
Joissain tilanteissa myös me muut OmaYhteisön käyttäjät saatetaan pystyä jeesailemaan. Tätä varten kuitenkin tarvitaan tarkempaa tietoa laitteesta sekä siinä ilmenneistä ongelmista.
Katso alkuperäinen viesti
Voit vaikka kertoa ihan tänne, mikä modeemi sinulla on käytössä ja mikä sitä vaivaa. Kerro toki myös, mitä olet tehnyt asian korjaamiseksi itse.
Mikäli haluat, voit toki täyttää Elisan yhteydenottolomakkeen tai vaikka kilauttaa asiakaspalveluun / vikapalveluun. Vikapalvelu vastaa asiakaspalvelun numerosta 24/7, sinun tulee vain kuunnella nauhoite loppuun, jolloin puhelu yhdistyy suoraan vikapuolelle.
Joissain tilanteissa myös me muut OmaYhteisön käyttäjät saatetaan pystyä jeesailemaan. Tätä varten kuitenkin tarvitaan tarkempaa tietoa laitteesta sekä siinä ilmenneistä ongelmista.