Kysymys

Mistä näitä ongelmia oikein tulee?

  • 7 toukokuu 2009
  • 3 kommenttia
  • 1833 katselukerrat

Itse olen päättänyt, etten enää ohjaa yhtään laajakaista-asiakasta vaihtamaan Saunalahteen.

Nyt jo kolmas kaveri ihmettelee, kun tilatun kaistan piti saapua eilen ja vanha Elisan yhteys katkesi iltapäivällä mutta tilalle luvattua Sauniksen Turbofulratea ei vaan kuulu. Lisäksi olen ollut ymmärtävinäni muiden palstalaisten viesteistä (ja omakohtaistakin kokemusta on jo tullut) ettei Sauniksen ADSL-tilaukset enää tunnu menevän putkeen. Siirtotilausten lyhyt katkos on useasti reilusti yli sen aspan lupaaman max. 10 päivää, vaikka tilaus olisi tehty reilusti toista kuukautta ennen luvattua siirtopäivää. Ja joka kerta syynä on ollut järjestelmävirhe.

SAUNALAHTI HOI! Korjatkaa järjestelmänne!!! >:(

...niin ja vastauksena otsikon kysymykseen "Mistä näitä ongelmia oikein tulee?" --- No Saunalahdelta tietysti.  😉

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

tilalle luvattua Sauniksen Turbofulratea ei vaan kuulu.


Jos toimitettu liittymä onkin Supercharged fool rare?
Jep jep, ja sitten kun soittaa aspaan tai laittaa viestiä niin ensimmäisenä ollaan syyllistämässä asiakasta, tarkista kaapelit, onko sulla sähköt modeeemissa tai asetukset kunnossa.. jne... vaikka vika on tietysti sen ulkoistetun asentajan joka on irroittanut keskuksessa rimalta sen vanhan yhteyden ja kytkennyt sen sitten jollekin väärälle parille ja saunis ei ole konffaillut dslamilleen yhteyttä päälle.

Tietty kun se ulkoistettu asentaja on se piuhan heittännyt uudelle parille niin sen jälkeen työ tietysti kuitataan valmiiksi sen enempiä tarkistamatta että kaikki on varmasti kunnossa ja laskutus lähtee päälle, yhteys ei tietenkaan toimi ja asiakas on tietämätön että onko jotain tehty, kunnes parin viikon päästä tulee lasku ja sitten voi herätä todellisuuteen ja aloittaa soittorumban ja spämmäämisen helpdeskiin että jotain tekisivät yhteyden eteen, tietysti tässä vaiheessa taas syyllistetään että jos me laitetaan kaveri selvittämään vikaa ja jos se on sun laitteissa niin se on sitten 80 lasku sulle turhasta käynnistä. Tässä vaiheessa tiketti tietysti saa tilaksi "uusi" ja putoaa pinon alimmaiseksi jolloin se ulkoistettu asentaja saa tuon työn alle ehkä kuukauden päästä, näin se automatisoitu työnohjaus toimii...
Alkaa mennä tää jo aivan uskomattomaksi.  😮 😮 :o

Kaveri sai kuin saikin paikallisen Elisashopitin pommittamisen jälkeen yhteyden pystyyn. Ja aluksi käikki näytti pelaavankin, mutta Turbofullraten ADSL-yhteys hänellä nykyisin 1,5/0,84 Ficoran nettimittarilla, jotta Sauniksen aspa on kehottanut käyttämään. Wippiesboxi kyllä väittää nopeudeksi 13,5/1M mutta kaikia kolmea errorimallia tulee niin maan hitosti, ettei siellä dataa oikeasti kulje parhaimmillaan kuin tuo 1,5/0,84M. Ja siis samassa osoitteessa samalla parilla oli aiemmin Elisan 8/1:n joka pelasi kuin se kuuluisa junan vessa myös Wippie homeboxilla.

ASPA ei saa aikaiseksi mitään ja kun jonkun kiinni saa, niin puhelu katkeaa kesken ja uudelleenjonotusajaksi arvioidaan varttia. Luulin jo voivani pyörtää aiemman päätökseni lakata värväämästä asiakkaita Sauniksen puolelle, mutta pahalta näyttää.

Eli HALOO SAUNIKSEN TUOTANTO!!! Koittakaa nyt saada asiakkaidenne yhteydet pelaamaan! En tässä anna kaverin asennusosoitetta, mutta Saunikselta voidaan olla yhteydessä kännynumerooni, joka löytyy palstan rekisteritiedoista niin annan osoitteen selvitystä varten.

Teillä on siellä Sauniksella mainonnassa vielä tuo lanseeraamani otsikon teema "Mistä näitä ongelmia oikein tulee?" toteuttamatta. Saatte hyödyntää vapaasti, en vaadi rojalteja kunhan muistatte sitten vaan mainita ton "No Saunalahdelta tietty" vastauksen.

Jaa ja miksi minua näin sapettaa, vaikka siis omat yhteyteni pelaavat. No siksi kun oma maine näistä asioista jotain tietävänä on kärsinyt pahasti ja vain siksi, että Sauniksen tilaus/toimitusjärjestelmät on täyttä kuraa. Ei näin ennen ollut  😠 😠 😠

Osallistu keskusteluun