Skip to main content

Olen muuttamassa Vaasasta Hyvinkäälle ja tein uuden nettisopimuksen sinne. Nyt minulta on katkaistu Vaasan päässä yhteys, vaikka olen maksanut sen kuukauden loppuun asti. Minun on pakko käyttää nettiä  asioideni hoitamiseen, koska tällä hetkellä puhelimeni on rikki, enkä saa uutta ennen ensi viikon alkua.

Olen muuttamassa Vaasasta Hyvinkäälle ja tein uuden nettisopimuksen sinne. Nyt minulta on katkaistu Vaasan päässä yhteys, vaikka olen maksanut sen kuukauden loppuun asti. Minun on pakko käyttää nettiä  asioideni hoitamiseen, koska tällä hetkellä puhelimeni on rikki, enkä saa uutta ennen ensi viikon alkua.


Esim. soittamalla aspan numeroon 010 190 240 (mpm/pvm) . Ensin pitää kuunnella robotin höpinät ja tehdä mahdollisesti valintoja , että pääsee vikailmoituksiin.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/


Olen muuttamassa Vaasasta Hyvinkäälle ja tein uuden nettisopimuksen sinne. Nyt minulta on katkaistu Vaasan päässä yhteys, vaikka olen maksanut sen kuukauden loppuun asti. Minun on pakko käyttää nettiä  asioideni hoitamiseen, koska tällä hetkellä puhelimeni on rikki, enkä saa uutta ennen ensi viikon alkua.


Esim. soittamalla aspan numeroon 010 190 240 (mpm/pvm) . Ensin pitää kuunnella robotin höpinät ja tehdä mahdollisesti valintoja , että pääsee vikailmoituksiin.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/


Mikä kohta lauseessani: “ Minun on pakko käyttää nettiä  asioideni hoitamiseen, koska tällä hetkellä puhelimeni on rikki, enkä saa uutta ennen ensi viikon alkua.” jäi epäselväksi? Totta kai olisin jo soittanut aspaan jos se olisi mahdollista.


Olen muuttamassa Vaasasta Hyvinkäälle ja tein uuden nettisopimuksen sinne. Nyt minulta on katkaistu Vaasan päässä yhteys, vaikka olen maksanut sen kuukauden loppuun asti. Minun on pakko käyttää nettiä  asioideni hoitamiseen, koska tällä hetkellä puhelimeni on rikki, enkä saa uutta ennen ensi viikon alkua.


Esim. soittamalla aspan numeroon 010 190 240 (mpm/pvm) . Ensin pitää kuunnella robotin höpinät ja tehdä mahdollisesti valintoja , että pääsee vikailmoituksiin.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/


Mikä kohta lauseessani: “ Minun on pakko käyttää nettiä  asioideni hoitamiseen, koska tällä hetkellä puhelimeni on rikki, enkä saa uutta ennen ensi viikon alkua.” jäi epäselväksi? Totta kai olisin jo soittanut aspaan jos se olisi mahdollista.


No kas sepä meni ohi silmien. Toki lainapuhelimella voisi onnistua.

Enkä nopein tapa saada yhteys on sitten Oma Elisan chat. Muut kirjalliset eivät sovellu , jos vastaus pitää saada heti.


Olen muuttamassa Vaasasta Hyvinkäälle ja tein uuden nettisopimuksen sinne. Nyt minulta on katkaistu Vaasan päässä yhteys, vaikka olen maksanut sen kuukauden loppuun asti. Minun on pakko käyttää nettiä  asioideni hoitamiseen, koska tällä hetkellä puhelimeni on rikki, enkä saa uutta ennen ensi viikon alkua.


Esim. soittamalla aspan numeroon 010 190 240 (mpm/pvm) . Ensin pitää kuunnella robotin höpinät ja tehdä mahdollisesti valintoja , että pääsee vikailmoituksiin.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/


Mikä kohta lauseessani: “ Minun on pakko käyttää nettiä  asioideni hoitamiseen, koska tällä hetkellä puhelimeni on rikki, enkä saa uutta ennen ensi viikon alkua.” jäi epäselväksi? Totta kai olisin jo soittanut aspaan jos se olisi mahdollista.


No kas sepä meni ohi silmien. Toki lainapuhelimella voisi onnistua.

Enkä nopein tapa saada yhteys on sitten Oma Elisan chat. Muut kirjalliset eivät sovellu , jos vastaus pitää saada heti.


En saa yhteyttä chattiin, ja twitterissä asiassa ei olla edetty vaikka kaikki vaadittavat tiedot olen antanut.


En saa yhteyttä chattiin, ja twitterissä asiassa ei olla edetty vaikka kaikki vaadittavat tiedot olen antanut.

No sepäs on harmillista.

Nopeat tavat taitaa sitten olla poissa pelistä. Jäljelle jää yksityisviesti @OmaYhteisö-tiimi :lle , mutta siinä vastausajat ovat yleensä päiviä ja sama koskee yhteyslomaketta täällä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/


En saa yhteyttä chattiin, ja twitterissä asiassa ei olla edetty vaikka kaikki vaadittavat tiedot olen antanut.

No sepäs on harmillista.

Nopeat tavat taitaa sitten olla poissa pelistä. Jäljelle jää yksityisviesti @OmaYhteisö-tiimi :lle , mutta siinä vastausajat ovat yleensä päiviä ja sama koskee yhteyslomakettä täällä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/


No itsekin niin päättelin. Parin päivän päästä olen jo Hyvinkäällä, joten ne on täysin turhia. Hauskaa vaan että paukutellaan henkseleitä 24h vikailmoituksista ja sitten niitä ei voikkaan tehdä kun tarvis apua erikoisempana aikana. 🙂 Kiitos sulle joka tapauksessa, ja mukavaa kesän jatkoa.


Operaattori ei varsinkaan kuluttaja-asiakkaalle tee kiinteän verkon asennustöitä sunnuntaisin eli menee seuraavalle viikolle.