Vai onko ratkaisuna vielä uuden modeemin ostaminen tähän lisäksi?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi nistop
Ei toimi tämäkään. Tästä ohjeesta olin kyllä tietoinen. Ei tee niin mitään.
Voiko olla käyttäjäkohtainen vika? En kyllä tiedä mitä teen väärin.
Mikä yhteystyyppi käytössä?
Itselläni tuo on toiminut, MUTTA asuessani edellisessä osoitteessa jossa käytössä oli VDSL yhteys havaitsin tuossa jonkinsortin käyttöliittymäbugin liittyen tuohon VCI/VPI hommaan liittyen. Muistaakseni piti valita ensin toinen yhteystyyppi pudotusvalikosta ja sitten uudelleen PTM jolloin nuo VPI/VCI arvojen kyselyt katosi(VDSL-yhteys ei siis noita arvoja tarvitse) jonka jälkeen lähti toimimaam halutusti. Siihen toiseen yhteystyyppiin ei muutoksia tarvinnut tehdä, riitti että valitsi sen ja sitten valitsi uudelleen PTM.
Muistini on tässä kyllä kovin hataralla pohjalla, enkä muista että modeemissa olisi punaista valoa näkynyt tuossa yhteydessä. En nyt pääse tarkistamaan modeemin käyttöliittymää koska laite tosiaan on siltaavana ja hankalassa paikassa tälle iltaa.