"jos palvelu on tällaisesta syystä keskeytetty kalenterikuukaudessa yhteensä 48 tunnin ajan, voit vaatia kuukauden perusmaksun hyvitystä."
http://www.ficora.fi/index/palvelut/palvelutaiheittain/puhelinjalaajakaista/kaytannonkysymyksia.html#Laajakaista ' TARGET='_blank
Eli siis mihin tulee ottaa yhteyttä jne? Minulla on Saunalahden 100/5 kaapeli joka on harvasen päivä katki viimeisin katkos oli yhtäjaksoisesti noin 30 tuntia.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Eli siis mihin tulee ottaa yhteyttä jne? Minulla on Saunalahden 100/5 kaapeli joka on harvasen päivä katki viimeisin katkos oli yhtäjaksoisesti noin 30 tuntia.
Pitänee olla tehtynä vikailmoitus ja sen jälkeen sitten yhteyttä laskutukseen. Yhteystiedot pitäisi löytyä Saunalahden etusivulta.
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi