Modeemi ei toimi
Power valo palaa, wlan valo palaa, us ja ds valot vilkkuvat yhtäaikaa. Toimi aiemmin päivällä ihan normaalisti, mutta sitten sulake paloi ja modeemi sammui, nyt ei toimi. olen yrittänyt reset mutta ei auta. olen ottanut virtajohon pois seinästä pariksi minuutiksi mutta ei...
miten saan toimimaan? modeemi on pace c2300
miten saan toimimaan? modeemi on pace c2300
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Modeemi on yrittänyt yhdistää jo 18 tuntia
Kokeilepa resetoida tuo modeemi vielä kertaalleen. Paina esim. avatulla klemmarilla tuota modeemin reset -painikettä vähintään 15-20sek yhtäjaksoisesti. Modeemin kaikkien valojen pitäisi sammua / välähtää kun resetointi on onnistunut.
Lisäksi kannattaa lisäillä asiakasnumero omiin tietoihin täällä Palstalla. Se onnistuu klikkaamalla omaa nimimerkkiä sivun oikeasta yläkulmasta ja valitsemalla "Asetukset". Asiakasnumero löytyy esim. laskusta. Kun asiakasnumero on omissa tiedoissa, pystyy Palstatiimi tutkailemaan linjaasi ja tarvittaessa suorittamaan laitevaihdon.
Lisäksi kannattaa lisäillä asiakasnumero omiin tietoihin täällä Palstalla. Se onnistuu klikkaamalla omaa nimimerkkiä sivun oikeasta yläkulmasta ja valitsemalla "Asetukset". Asiakasnumero löytyy esim. laskusta. Kun asiakasnumero on omissa tiedoissa, pystyy Palstatiimi tutkailemaan linjaasi ja tarvittaessa suorittamaan laitevaihdon.
en tiedä asiakasnumeroani ku en ole maksaja
resetin modeemin us ja ds valot paloivat sitten haki internet ja nyt taas us ja ds valot vilkkuvat samaan tahtiin..
Sitten kannattaa soitella tarkemmin vikapalveluun vaikka ihan laitteen ääreltä, että päästään auttelemaan jos yhä on ongelmia yhteydessä. 🙂
Vikapalvelu toimii numerossa 010190240 ympäri vuorokauden.
Vikapalvelu toimii numerossa 010190240 ympäri vuorokauden.
En tiiä johtuuko siitä ku laskuu en maksanu pariin kuukauteen sitten sammutin modeemin, mutta muuten oli iha ilmane internett
Juurihan aiemmin sanoit, että et ole maksaja.
Jos liittymän laskuja ei ole maksettu, on liittymä voitu sulkea tämän takia. Liittymä avataan uudelleen, kun kaikki rästissä olevat laskut on maksettu.
Modeemissa ei siis välttämättä ole mitään vikaa. Vika on kuvauksen perusteella siinä, ettei liittymän omistaja/käyttäjä ole hoitanut velvoitettaan maksusuoritusten osalta.
Jos liittymän laskuja ei ole maksettu, on liittymä voitu sulkea tämän takia. Liittymä avataan uudelleen, kun kaikki rästissä olevat laskut on maksettu.
Modeemissa ei siis välttämättä ole mitään vikaa. Vika on kuvauksen perusteella siinä, ettei liittymän omistaja/käyttäjä ole hoitanut velvoitettaan maksusuoritusten osalta.
Et ole tosissasi?? Ja tällaisia asioita sitten ihmettelet??
no se toimi hyvin pari kuukautta sit tuli sähkökatkos ja sinne meni ilmane netti
Kokeile maksaa lasku, jos sen jälkeen alkaisi netti taas toimia. Sen jälkeen kannattaa laittaa modeemi UPS:in perään ettei pääse enää sammumaan. Kaapelimodeemi kun hakee mac-osoitteensa perusteella asetustiedostot buutissa keskukselta ja sinun mac-osoite oli poistettu, joten ei voinut hakea asetuksia.
Tosin näin toimimalla syyllistyt petokseen ja siitä voi olla omat seurauksensa.
Tosin näin toimimalla syyllistyt petokseen ja siitä voi olla omat seurauksensa.
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi