Vastattu

Modeemi vai kaista?

  • 15 elokuu 2018
  • 1 kommentti
  • 361 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Hei!

Eilisestä lähtien on ollut pientä ongelmaa modeemin kanssa. Kokeilin tuota vianrajausta, mutta kysyn nyt täältä vielä ennen kuin alan tekemään mitään hätiköityjä ratkaisuja.

Eli modeemin WiFi -yhteys putoaa vähää väliä. Resetointi ja uudelleenkäynnistys tuovat vain hetkittäistä iloa, kunnes yhteys katoaa eikä löydy enää valikosta yhdistettäväksi. Käytössäni on vähän yli vuoden vanha Elisan liikkeestä ostettu Zyxel VMG3925. Valoista kaikki muut palavat, mutta 2,4 ghz -väylän valo vilkkuu.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 15 elokuu 2018, 17:07

Kun WLAN tai LAN -valo vilkkuu, tarkoittaa se sitä, että siellä liikkuu dataa.

Veikkaisin kuitenkin syypääksi tuota modeemia. Elisan ohjelmistot ovat aiheuttaneet ennenkin vastaavia ongelmia noissa Zyxelin moderneissa.

Jos modeemissa on takuu voimassa, pyydä uutta laitetta Elisan asiakaspalvelusta. Muussa tapauksessa modeemia ostamaan. ADSL / VDSL ja kuitu liittymissä voit käyttää mitä tahansa yhteystyyppiä tukevaa modeemia.
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Kun WLAN tai LAN -valo vilkkuu, tarkoittaa se sitä, että siellä liikkuu dataa.

Veikkaisin kuitenkin syypääksi tuota modeemia. Elisan ohjelmistot ovat aiheuttaneet ennenkin vastaavia ongelmia noissa Zyxelin moderneissa.

Jos modeemissa on takuu voimassa, pyydä uutta laitetta Elisan asiakaspalvelusta. Muussa tapauksessa modeemia ostamaan. ADSL / VDSL ja kuitu liittymissä voit käyttää mitä tahansa yhteystyyppiä tukevaa modeemia.

Osallistu keskusteluun