Vastattu

Nettiyhteyden ja asiakaspalvelun toimimattomuus

  • 25 helmikuu 2019
  • 2 kommenttia
  • 364 katselukerrat

Tämä käy aina hermoille. Elisan nettiyhteysen kanssa on jatkuvia ongelmia. Kun koettaa päästä asiakaspalveluun, jono on yli 15 min. Kun haluaisi lähettää vikatiedon s-postilla, sellaista ei ole. Mutta kaikkein hupaisinta on, kun vika neuvotaan korjaamaan nettiyhteyden kautta?
Minua kiinnostaa, miten Elisan asiantuntijat hoitavat korjaushommat sellaisen nettiyhteyden avulla, joka ON POIKKI!
Perjantaina minua neuvottiin tilaamaan "takaisinsoittopalvelun" kautta korjausneuvoja. Kun lopulta löysin tuon lomakkeen - kymmenen klikkauksen jälkeen - sivun alareunassa jökötti punainen palkki ja teksti "Hups, tapahtui jokin virhe. Yritä uudelleen". Nettiyhteys oli näet poikki!!!
Näin Elisa on keksinyt ikiliikkujan! Ei pääse mihinhään, mutta tee kaikki uudelleen ja viihdy.
Ainoa, missä ei joistakin kumman syystä ole koskaan katkoja, on LASKUTUS!!!!!
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi hpguru 25 helmikuu 2019, 17:09

Hei.

Elisa on varmasti kiinnostunut tarjoamaan vain parasta tietoliikenneyhteyttä.

Minä voin sanoa, että Elisan kiinteä laajakaista on toimivimmasta päästä, muttei ongelmaton, joskus häiriöitä tulee ja niitä on vain korjattava. Joskus yksi kertoi kuinka KTV ja netti pimeni, kun kaivuri kaivoi vahingossa liian syvältä ja katkaisi satojen televisiot ja netit. Se voi tapahtua kenelle tahansa ja millä alueella tahansa. Ymmärrän, että olet tuohtunut ja haluat korjausta.

OmaYhteisöön voi laittaa profiiliin yksityiseen tietoon esim. asiakasnumero, jotta joku elisalaisista moderaattoreista voi tämän tutkia, ja korjata. Se tulee kuntoon tavalla tai toisella.

Asiakaspalvelut voivat herkästi ruuhkautua, koska moni ei hoida asioitaan itsepalveluna, mutta tietysti minusta pitäisi ihmisiä palvella myös langan päässä jonkun niin halutessa.

Nyt soi Wave Pressure - Music Is The Answer (Radio Version).

Hyvää illan jatkoa ja toivottavasti saat netin kuntoon!
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Hei.

Elisa on varmasti kiinnostunut tarjoamaan vain parasta tietoliikenneyhteyttä.

Minä voin sanoa, että Elisan kiinteä laajakaista on toimivimmasta päästä, muttei ongelmaton, joskus häiriöitä tulee ja niitä on vain korjattava. Joskus yksi kertoi kuinka KTV ja netti pimeni, kun kaivuri kaivoi vahingossa liian syvältä ja katkaisi satojen televisiot ja netit. Se voi tapahtua kenelle tahansa ja millä alueella tahansa. Ymmärrän, että olet tuohtunut ja haluat korjausta.

OmaYhteisöön voi laittaa profiiliin yksityiseen tietoon esim. asiakasnumero, jotta joku elisalaisista moderaattoreista voi tämän tutkia, ja korjata. Se tulee kuntoon tavalla tai toisella.

Asiakaspalvelut voivat herkästi ruuhkautua, koska moni ei hoida asioitaan itsepalveluna, mutta tietysti minusta pitäisi ihmisiä palvella myös langan päässä jonkun niin halutessa.

Nyt soi Wave Pressure - Music Is The Answer (Radio Version).

Hyvää illan jatkoa ja toivottavasti saat netin kuntoon!
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Moro @Niemeläinen ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂 Pahoitteluni heti kärkeen huonoista kokemuksista sekä laajakaistan että asiakaspalvelun tiimoilta 😞 Kuten @hpguru tuossa jo kertoikin, voi tuo asiakaspalvelu numero ajoittain ruuhkautua 😞 Voidaan tuota toki katsoa joko tätä kautta tai sitten todennäköisesti nopeammin saadaan ongelmaa tutkittua ja korjaukseen jos laitat meille vaikka Facebookissa viestiä 🙂 Jos jatkellaan täällä, niin lisäile tuo asiakasnumerosi profiiliisi sille varattuun kenttään ja modeemin MAC profiilin yksityisiin muistiinpanoihin

Osallistu keskusteluun