Kysymys

Nyt alkaa kärsivällisyys loppua...

  • 10 maaliskuu 2009
  • 5 kommenttia
  • 112 katselukerrat

Eilen 9.3.2009 klo 12 katkesi nettiyhteys ja siitä asti olen soitellut vikailmoitusnumeroon. Vika oli tiedossa ja luvattiin korjata ensitilassa mutta mitään ei ole tapahtunut.
Maksan nettiyhteydestä ja toivon että se myös toimii.

5 kommenttia

Itselläni oli viimekuussa netti poikki lähes 3 päivää, ja syynä oli paikallisen puhelinyhtiön laitteissa (ei Elisa) (oli jotain mennyt rikki Elisan verkkoon menevässä laitteissa, tai jotain sen tapaista), joten Saunalahti ei voinut muutakuin odottaa, kuten minunkin.
Ahaa no nyt asia on selvempi. Uskoakseni vika on paikallisessa puhelinyhtiössä jossa Saunalahti / Elisa on vuokrapiuhojen varassa.
No odotellaan odotellaan.


Itselläni oli viimekuussa netti poikki lähes 3 päivää, ja syynä oli paikallisen puhelinyhtiön laitteissa (ei Elisa) (oli jotain mennyt rikki Elisan verkkoon menevässä laitteissa, tai jotain sen tapaista), joten Saunalahti ei voinut muutakuin odottaa, kuten minunkin.
Omalla kohdalla paikallinen puhelinyhtiö oli laitanut korjaus pioriteetiksi high, mutta silti korjaus kesti 2,5 päivää. Ehkei heillä ollut varaosia varastossa, tai sitten eivät vaan osanneet 😃
No niin nyt internetti toimii ja melkein 3 päivää se kesti ennenkuin vika saatiin korjattua.
Loppu hyvin kaikki hyvin :)


Omalla kohdalla paikallinen puhelinyhtiö oli laitanut korjaus pioriteetiksi high, mutta silti korjaus kesti 2,5 päivää. Ehkei heillä ollut varaosia varastossa, tai sitten eivät vaan osanneet :D

No niin nyt internetti toimii ja melkein 3 päivää se kesti ennenkuin vika saatiin korjattua.
Loppu hyvin kaikki hyvin :)


Omalla kohdalla paikallinen puhelinyhtiö oli laitanut korjaus pioriteetiksi high, mutta silti korjaus kesti 2,5 päivää. Ehkei heillä ollut varaosia varastossa, tai sitten eivät vaan osanneet :D


Toivotaan ettei sulle tule kyseisiä pätkimisiä uudestaan... 😉

Osallistu keskusteluun