Vastattu

Onko häiriökartta hidas päivittymään tai mitä?

  • 26 syyskuu 2020
  • 5 kommenttia
  • 504 katselukerrat

Eilen (25.9.2020) klo 16:00 koko netti kaatui, odottelin noin 10 minuuttia että se tulisi takas ja eikä vieläkään näkynyt, Puolen tunnin puhelun jälkeen pääsin vihdoin kiinni asiakaspalveluun, ilmoitin vian ja he sanoivat että katsovat mikä olisi ongelmana, sain noin 20 minuuttia sen jälkeen viestin että ilmoittamani häiriö liittyy palvelussa havaittuun laajempaan häiriötilanteeseen. Siitä on jo melkein 22 tuntia sitten kun sain tuon viestin jossa kerrottiin että ovat yhteydessä selvityksen edetessä. 

 

Tämä häiriö ei ole merkattu häiriökarttaan (jossa on kuukausia vanhoja merkintöjä), ei ole häiriö tiedotteissa myös eikä ole kuulun mitään eilisestä asti. Mitä helkutissa on tapahtumassa? Onko huoltomiehet lomalla viikonloppusin? Pitääkö sinne yrittää soittaa taas vaikka numero toimii vain ma-pe?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JJesseJ 28 syyskuu 2020, 14:02

Eilen (25.9.2020) klo 16:00 koko netti kaatui, odottelin noin 10 minuuttia että se tulisi takas ja eikä vieläkään näkynyt, Puolen tunnin puhelun jälkeen pääsin vihdoin kiinni asiakaspalveluun, ilmoitin vian ja he sanoivat että katsovat mikä olisi ongelmana, sain noin 20 minuuttia sen jälkeen viestin että ilmoittamani häiriö liittyy palvelussa havaittuun laajempaan häiriötilanteeseen. Siitä on jo melkein 22 tuntia sitten kun sain tuon viestin jossa kerrottiin että ovat yhteydessä selvityksen edetessä. 

 

Tämä häiriö ei ole merkattu häiriökarttaan (jossa on kuukausia vanhoja merkintöjä), ei ole häiriö tiedotteissa myös eikä ole kuulun mitään eilisestä asti. Mitä helkutissa on tapahtumassa? Onko huoltomiehet lomalla viikonloppusin? Pitääkö sinne yrittää soittaa taas vaikka numero toimii vain ma-pe?

Mikäs tilanne häiriön suhteen tällähetkellä? Joko on tullut kuittaus viankorjauksesta? :) 

Ja mitä tulee tuohon häiriökarttaan se, että sinne häiriö ilmestyy riippuu vahvasti häiriön laajuudesta, kestosta ja asiakasvaikutuksesta.  :)

Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Käyttäjätaso 4

Näyttää huonolta jos häiriöt merkitään sinne ;D

Näyttää huonolta jos häiriöt merkitään sinne ;D

Pääosin kysyin koska huomasin pari merkintää jotka ovat jo kaksi kuukautta vanhoja.. mutta todennäköisesti joudun tässä istua maanantaihin asti ennenkuin nään yhtään edistystä kuten aina.. Miksi nää asiat pitää aina tapahtua perjantain loppupuolilla….

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +1

Ainakin aiemmin Elisan vikapalvelu (odottele aspanumeron linjalla nauhoitteet loppuun) toimii 24/7 .

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki

Eilen (25.9.2020) klo 16:00 koko netti kaatui, odottelin noin 10 minuuttia että se tulisi takas ja eikä vieläkään näkynyt, Puolen tunnin puhelun jälkeen pääsin vihdoin kiinni asiakaspalveluun, ilmoitin vian ja he sanoivat että katsovat mikä olisi ongelmana, sain noin 20 minuuttia sen jälkeen viestin että ilmoittamani häiriö liittyy palvelussa havaittuun laajempaan häiriötilanteeseen. Siitä on jo melkein 22 tuntia sitten kun sain tuon viestin jossa kerrottiin että ovat yhteydessä selvityksen edetessä. 

 

Tämä häiriö ei ole merkattu häiriökarttaan (jossa on kuukausia vanhoja merkintöjä), ei ole häiriö tiedotteissa myös eikä ole kuulun mitään eilisestä asti. Mitä helkutissa on tapahtumassa? Onko huoltomiehet lomalla viikonloppusin? Pitääkö sinne yrittää soittaa taas vaikka numero toimii vain ma-pe?

Mikäs tilanne häiriön suhteen tällähetkellä? Joko on tullut kuittaus viankorjauksesta? :) 

Ja mitä tulee tuohon häiriökarttaan se, että sinne häiriö ilmestyy riippuu vahvasti häiriön laajuudesta, kestosta ja asiakasvaikutuksesta.  :)

Eilen (25.9.2020) klo 16:00 koko netti kaatui, odottelin noin 10 minuuttia että se tulisi takas ja eikä vieläkään näkynyt, Puolen tunnin puhelun jälkeen pääsin vihdoin kiinni asiakaspalveluun, ilmoitin vian ja he sanoivat että katsovat mikä olisi ongelmana, sain noin 20 minuuttia sen jälkeen viestin että ilmoittamani häiriö liittyy palvelussa havaittuun laajempaan häiriötilanteeseen. Siitä on jo melkein 22 tuntia sitten kun sain tuon viestin jossa kerrottiin että ovat yhteydessä selvityksen edetessä. 

 

Tämä häiriö ei ole merkattu häiriökarttaan (jossa on kuukausia vanhoja merkintöjä), ei ole häiriö tiedotteissa myös eikä ole kuulun mitään eilisestä asti. Mitä helkutissa on tapahtumassa? Onko huoltomiehet lomalla viikonloppusin? Pitääkö sinne yrittää soittaa taas vaikka numero toimii vain ma-pe?

Mikäs tilanne häiriön suhteen tällähetkellä? Joko on tullut kuittaus viankorjauksesta? :) 

Ja mitä tulee tuohon häiriökarttaan se, että sinne häiriö ilmestyy riippuu vahvasti häiriön laajuudesta, kestosta ja asiakasvaikutuksesta.  :)

Sain viestin että asia oli korjattu aikaisin aamulla tänään mutta ei toiminut vielä. Soitin taas asiakaspalveluun ja sanoivat että koko laitteisto pitää korjata ilman ETA:ta, tuntu oudolta antaa häiriö numero jos ei ole mitään tapaa nähdä kuinka pitkällä sen korjaus on xD 

Osallistu keskusteluun