Eilen (25.9.2020) klo 16:00 koko netti kaatui, odottelin noin 10 minuuttia että se tulisi takas ja eikä vieläkään näkynyt, Puolen tunnin puhelun jälkeen pääsin vihdoin kiinni asiakaspalveluun, ilmoitin vian ja he sanoivat että katsovat mikä olisi ongelmana, sain noin 20 minuuttia sen jälkeen viestin että ilmoittamani häiriö liittyy palvelussa havaittuun laajempaan häiriötilanteeseen. Siitä on jo melkein 22 tuntia sitten kun sain tuon viestin jossa kerrottiin että ovat yhteydessä selvityksen edetessä.
Tämä häiriö ei ole merkattu häiriökarttaan (jossa on kuukausia vanhoja merkintöjä), ei ole häiriö tiedotteissa myös eikä ole kuulun mitään eilisestä asti. Mitä helkutissa on tapahtumassa? Onko huoltomiehet lomalla viikonloppusin? Pitääkö sinne yrittää soittaa taas vaikka numero toimii vain ma-pe?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JJesseJ
Katso alkuperäinen viesti