Vastattu

Palvelu ongelmailanteissa, onko sitä?


Taloyhtiöön muutettaessa huoneistokaistan kytkentä tehtiin mutta eipä lähteny toimimaan. Siihen kytkentävoestiin vastasin ohjeen mukaan. Olivat sitten soittaneet mutta en pystynyt vastaamaan ja sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään. Chattasin omaelisasta sam,an päivän iltana mutta eipä kuulunu sille mirkulle ja seuraavana aamupäivällä soitin oikeen palvelunumeroon. Sen verran asia edistyi että tuo tyyppi kertoi että oli yritetty yhteyttä. Nyt siellä on kait soittopyyntö vaan eipä kuulu mitään.
Harmittavasti kuuluu vastikkeeseen tuo laajakaisatyhteys, muuten moisen verstaan palvelut loppuis just tähän.
Onko tyypillistä Elisaa että jos ei ensimmäiseen yritykseen asiakas vastaa niin sitten tapaus unohdetaan?
Siis ratkaisu : ei kontaktia asiakkaaseen, tapaus ratkaistu.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Mits 9 kesäkuu 2016, 14:27

Moikka,
ilmeisesti olit siis vastannut viestiin, ettei yhteys toimi? Jos asiakas ei vastaa niin yleensä tavoitellaan kyllä kaksi kertaa. Näin myös soittopyynnöissä. 🙂
Ajat soittopyynnön toteutumisessa voi pyöriä parista minuutista pariin päivään ruuhkatilanteesta riippuen.
Chattiin ei toden totta vikapalvelu kuulu, mutta jos haluat niin me Palstatiimiläiset voidaan kuitenkin kurkkia tilannetta! Meille kun nakkaa yksityisviestillä asiakasnumeroa tai osoite- ja nimitietoja täällä: elisa.to/viestipalstatiimille niin päästään jutun juurelle tarkemmin. :8
Katso alkuperäinen viesti

8 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Moikka,
ilmeisesti olit siis vastannut viestiin, ettei yhteys toimi? Jos asiakas ei vastaa niin yleensä tavoitellaan kyllä kaksi kertaa. Näin myös soittopyynnöissä. 🙂
Ajat soittopyynnön toteutumisessa voi pyöriä parista minuutista pariin päivään ruuhkatilanteesta riippuen.
Chattiin ei toden totta vikapalvelu kuulu, mutta jos haluat niin me Palstatiimiläiset voidaan kuitenkin kurkkia tilannetta! Meille kun nakkaa yksityisviestillä asiakasnumeroa tai osoite- ja nimitietoja täällä: elisa.to/viestipalstatiimille niin päästään jutun juurelle tarkemmin. :8
Voitte kurkkia sen DNS palvelimen vastaamaan tuolle modeemille. Modeemin asetuksissa löyty ip:t, tracert menee omalta koneelta modeemille mutta sitten loppuu.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Ilman asiakastietoja emme pääse asiaa selvittelemään joten suosittelen ihan tuon yksityisviestin laittamista jos tahdot että Palstatiimi selvittelee tilanteen! 😛
Palstatiimille heitetty....
...ei tainnu mennä viesti perille.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +1
Elisan (kuten muidenkin suurten operaattorien) prosessit ovat viilattu, niin tehokkaasti, että jos homman menee prosessin mukaan se toimii laakista hyvin (usein ilman mitään "turhia" yhteydenottoja.

Kuitenkin olisi hyvää asiakaspalvelua, jos asentaja ottaisi yhteyttä (soittaisi) ja kysyisi onko yhteys OK ?

Kuitenkin siinä tilanteessa, että homma ei mene "prosessin" mukaan olet selvittelyhelvetissä. Jossa on hyvin työlästä ja hidasta edetä.

Sekä omien + sukulaisten tapauksissa olen huomannut, että etulinja joka tuessa vastaa luuriin ei hireästi ymmärrä tekniikasta- Pyydellään boottaamaan koneita ja modeemeja. Tämän "palomuuri" helpparin ohittamiseen / kiertämiseen menee pahimmillaan aikaa tunti. Jos sen jaksaa hakata ja odotella, kun puhelin yhdistetään henkilötä toiselle (toivoen että puhelu ei katkea). Näin voi päästä henkiön puheille, joka a) ymmärtää tietoliikenne tekniikan perustermit b) Pystyy antamaan järkeviä korjausehdotuksia c) näkee näytöltään linja tilan/arvot.

Useasti porukalta loppuu usko kesken ja homma jää joko kokonaan hoitamatta tai soittavat Omagurulle, joka vääntää sitten rautalangasta ratkaisun (vaikka ongelma olisi ihan normi tuen alueella / vastuulla).

Pitäisikö palvelua kehittää. No varmaan pitäisi, mutta kulut halutaan pitää minimissä, niin huono helppari on ilmeisesti pienempi paha, kun tyytymätön (menetty) asiakas.

T: Tuokki
No kiitos myötätunnosta :)
Tuollaisen profiloinnin tein Elisan palvelusta otannalla tilauspäivä 4.6, kytkentä 8.6 jonka jälkeen ei palvelua. Ihan se tekninen ratkaiseminen ei tosiaan tunnu olevan kenenkään tavoitettavissa olevan osaamisalueella. Ja jonnekin minuuttihintaiselle omagurulle soitto ei mielstäni kuulu minun maksettavaksi kun hankittu palvelu ei ole kertaakaan toiminut. Tuntuu aika karulta todeta ikävöivänsä Soneran palvelua :)

Ikävästi sopimus on määräaikainen joten tarvinnee ottaa kuluttajaneuvontaan yhetyttä sopimuksen purkamiseksi.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Asi_akas viesti tuli kyllä perille. 🙂 Tuolla on jonkun verran käsittelemättä noita yksityisviestejä kun siellä on tupannut olemaan vähän ruuhkaa. Varmasti kun saadaan iltavuoro paikalle niin alkaa tehokkaammin tuo vastailu siellä puolen. 🙂

Osallistu keskusteluun