Kysymys

Panulle ja muulle Bastuviken päätäjille tarjolla julkista kepitystä

  • 11 maaliskuu 2009
  • 3 kommenttia
  • 414 katselukerrat

Enpähän tähän olisi uskonut ellen itse olisi törmännyt:
Linja meni poiiki kesken selailun ja koska en halunnut herätellä hallitukseni parempaa puolta niin ajattelin sulkea koneen noin vaivihkaa ja painua petiin , mutta tätä tehdessäni linja nousi itsestään ylös.

No täysin harrastelijana ihan vahingossa törmäsin Elisan Vikailmoitukisiin ja sieltä löysin seuraavan ilmoituksen:

Elisan valtakunnallinen verkonhuolto 11.3.2009 klo 00:30-05:30 välisenä aikana

Elisa suorittaa normaalin kuukausittaisen huoltotyön valtakunnallisessa verkossaan yhdessä yhteistyökumppaneidensa kanssa 11.3.2009 klo 00:30-05:30 välisenä aikana.

Kuukausittainen huoltotyö parantaa Elisan verkon suorituskykyä ja vakautta. Huoltotyön aikana saattaa esiintyä yksittäisiä katkoksia data- ja puheliikenteeseen sekä datapalveluihin ja mobiileihin lisäarvopalveluihin.

Pahoittelemme huoltotyöstä mahdollisesti aiheutuvia tilapäisiä häiriöitä.


Viimeksi päivitetty 10.03.2009 11:10

Joo toi selitys on ihan asiaa ja vain ihan sattumalta tiedän , että yhtiö Bastuviken käyttää Elisan infraa myös näissä ADSL verkko yhteyksistään.

Saunalahden etusivulla ei ainakaan vielä luettaessa ollut asiasta mitään ilmoitusta ja se antanee ihan oikean kuvan siitä miten bastuviken haluaa adsl asiakkaitaan hoitaa .

Syvältähän tällainen tiedoitus toiminta on asiakkaan kannalta kasoen on , kun ei edes ihan selvästi ennakoitavista tuotanto katkoista välitetä infota .

p.s. Panu sen sijaan , että käyt kuuluisilla lenkeilläsi voisit keskittyä hieman lukemaan mitä yhtiössä , jonka toimari taidat edelleen  olla tapahtuu ja saada siitä tarvittavat veren paineen nousut ja sydämmen sykkäykset

3 kommenttia

Asia on vakava. Näkyy yöllä olleen pari muutaman minuutin katkoa.

Asia on vakava. Näkyy yöllä olleen pari muutaman minuutin katkoa.


Olet sarkasmista huolimatta oikeassa. Esim. käyttäjä istuu pokeripöydässä ja on hyvä käsi. Linja poikki ja menetys muutaman kympin tai satasen. Se kyllä korpee.
Etukäteen tiedottamisella tämmöinen tilanne olisi voitu välttää. Joku voi sanoa, että "kyllä yhteydet menevät silloin tällöin poikki ja edellämainutussa tilanteessa häviötä tulee silti". Tästä ei kuitenkaan ole kyse, vaan siitä, että yhdelle "muutaman minuutin" katkos ei merkitse mitään ja toiselle se voi olla suurien summien arvoista.
No tietenkin siitä pitäisi tiedottaa. Mutta aika moni sen tietääkin, koska se on ollut jo vuosia sama aika, joka kuukausi. (eli kuukauden toinen keskiviikko 00:30-05:30)

Osallistu keskusteluun