Kysymys

Saunalahden ADSL & Soneran rekisteröintisivu

  • 29 heinäkuu 2010
  • 3 kommenttia
  • 110 katselukerrat

  • Uusi keskustelija
  • 1 kommentti
Vaihdoin Soneralta Saunalahdelle. Sain ADSL-modeemin ja tekstiviestikin varmisti, että 'tilaamanne saunalahden adsl liittymä on asennettu ja heti käytössänne'. Modeemin kanssa kotiin, piuhat kiinni ja kone päälle. Valoissa palaa power, lan1, wlan & internet...yhteys on muodostettu ja dataakin liikkuu ihan kivasti, mutta selain vie joka ikinen kerta Soneran rekisteröintisivulle, jossa kehoitetaan valitsemaan uusi liittymätyyppi (vanha soneran liittymä loppui eilen)...Saunalahden asiakaspalvelu lupasi 'selvittää' asian, mutta jotenkin vaikuttaisi, että joko Saunalahden liittymä ei olekaan vielä kenties käytössäni tai vika on jossain päin taloyhtiötä? onko mitään vinkkejä? kokeilin kahdella eri koneella ja wlan sanoo myös samaa mitä verkkokaapelin kautta..

3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Talojakamon kytkennät pielessä eli puhelinpistorasiasta ei tule tällä hetkellä Saunalahden yhteyttä. Soitto numeroon 09 4243 0730 ja vikailmoitusta sisään niin homma saadaan kuntoon.
näin arvelinkin asian olevan ja yritin sitä jo ensimmäistä vikailmoitusta jättäessäni selittää. toisella soittokerralla (juuri äsken) ei tullut yhtään parempaa vastausta kuin ensimmäiselläkään, vaikka kerroin, että tämä on todennäköisin syy siihen, että netti ei toimi (en myöskään usko, että luurin toisessa pässä ollut henkilö juurikaan ymmärsi mitään mitä hänelle kerroin). todettiin vain, että vikailmoitus on kirjattu ja asiaan palataan 2-5vrk sisällä. aikamoista
Minulla oli sama ongelma, korjaaja kävi 2 kertaa tarkistamassa että kaikki piuhat  kellarissa kytketty oikein. Nyt asia
on hoidettu kuntoon. Eli syy oli kytkentävika talonjakamossa.

Osallistu keskusteluun