Kysymys

Saunalahden (netti.fi) sähköpostiongelmat

  • 24 toukokuu 2009
  • 2 kommenttia
  • 433 katselukerrat

Käytin jippii.fi sähköpostia yli 4 vuoden ajan kunnes sähköpostini en enää yksinkertaisesti vastaanottanut viestejä. Vaihdoin netti.fi:hin ja olen käyttänyt sitä osoitetta kolmisen vuotta. Hoidan suurimman osan sähköpostiviestittelystäni netti.fi -osoitteeni kautta ja olen ihmetellyt jo muutaman päivän, miksi Huuto.netin kautta ei ole tullut normaalisti sähköpostivarmennuksia. Tänään sitten tajusin, että sama vanha vaiva - sähköpostin vastaanottaminen ei enää toimi. Lähettäminen toimii kyllä, mutta vastaanottaminen ei.

Onko tähän olemassa muuta ratkaisua kuin palveluntarjoajan vaihtaminen? Suoraan sanottuna ottaa aivan *kaunis sana* päähän tällainen. Netin aktiivisena käyttäjänä minulla on lukemattomia käyttäjätilejä eri palveluissa, foorumeilla, nettikaupoissa, jne. ja JOKAISEN läpikäyminen ja sähköpostiosoitteen vaihtaminen on jokseenkin työlästä. Arvostaisin siis mitä suuremmin, jos joku viisas auttaisi minua tämän ongelman suhteen.

2 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Sähköpostilaatikko täynnä?

Lähetä itsellesi sähköpostiviesti jostain toisesta osoitteesta ja katso mikä virheilmoitus tulee takaisin. Jos viestistä löytyy "over quota", "quota exceeded" tms. niin laatikko on täynnä.
Lähetä itsellesi sähköpostiviesti jostain toisesta osoitteesta ja katso mikä virheilmoitus tulee takaisin. Jos viestistä löytyy "over quota", "quota exceeded" tms. niin laatikko on täynnä.

Kokeilin aiemmin tuota, mutta mitään virheilmoitusta ei tullut. Nyt se näköjään tuli. En ymmärrä, miten s-postilaatikko voi olla täynnä, jos siitä on vasta 80% käytössä..?

Osallistu keskusteluun