Sopimukset

  • 7 toukokuu 2018
  • 1 kommentti
  • 180 katselukerrat

Sain Elisalta kirjeen, jossa kerrottiin, että kotikulmillani on tehty laajakaista verkkoon teknisiä parannuksia. Tästä johtuen kuukausimaksuni nousee. Kerrottiin myös, että saisin tekniset vaatimukset täyttävän modeemin maksutta Elisan myymälästä tai tilaamalla postitse. Tätä perusteltiin sillä, että Elisalla on oikeus muuttaa palveluita ja niiden osia. Eli mitään vaihtoehtoa ei ollut, ei kysytty haluanko tämän.

Hain modeemin ja asensin paikoilleen. Kun kirjeessä mainittuna päivänä ei mitään parannusta tapahtunut, otin yhteyttä asiakaspalveluun. Kävi ilmi, että palvelua ei oltu kytketty. Yllätyksekseni sain TILAUSVAHVISTUKSEN (enhän ollut tilannut mitään), jossa aivan eri hinta kuin kirjeessä luvattu. Kyllästyttää tämä asioiden selvittely. Chatti on hidas ja puhelut kalliita. Onko muilla kokemuksia tästä?

1 kommentti

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
Kuulostaapa ikävältä. Ehdottomasti kannattaa tuo selvittää asiakaspalvelun kanssa. Tämän sivun alareunasta löytyy lomake josta pystyt myös varaamaan soittoajan, jolloin asiakaspalvelusta soitetaan sinulle haluamanasi ajankohtana. Näin puhelu ei sinulle mitään maksa.

Olikohan tässä ollut kyseessä ADSL->VDSL päivitys? Positiivisia asioita ainakin nuo päivitykset lähes poikkeuksetta ovat, kun mahdollistaa parempia netin nopeuksia. Joku siinä ei sitten sopimusten suhteen ole mennyt kuitenkaan nappiin, mikä on hyvä selvitellä.

Osallistu keskusteluun