Vastattu

Sopimusta ei ole avattu.

  • 9 joulukuu 2019
  • 6 kommenttia
  • 538 katselukerrat

Piti tänään kello 17 mennessä olla netti auki, no eipä ole, ja lukee vain sopimusta ei ole avattu.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 10 joulukuu 2019, 12:52

Kiitos 🙂 Piilotin tuon asiakasnumerosi kun yksilöiviä tietoja ei kannata julkisella foorumilla jaella 🙂 Kävin tarkistamassa tilannetta ja siellä oli valitettavasti kytkentä päässyt viivästymään asentajien työkiireiden vuoksi, uusi arvio oli merkattu että tänään pitäisi kytkennän tapahtua. Töitä tehdään klo 20:00 asti eli toivotaan että tänään nyt saataisiin johdot kohdilleen jakamolla! Pahoitteluni viivästyksestä :(

Katso alkuperäinen viesti

6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Moro @JerQu ja tervetuloa OmaYhteisöön! Ikävä kuulla viistävyskestä yhteyden avaamisen kanssa :( Mikäli tuo linja ei vieläkään ole toiminnassa, niin lisäiletkö vielä profiiliisi asiakasnumeron sille varattuun kenttään? Vilkaisen vähän täältä kautta että mikä siellä nyt sitten kestää ja koska yhteys aukeaisi :) 

Asiakasnumeroni on  XXXXXXX

 

Edit // Asnro piiloon -Patomiäs

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Kiitos :) Piilotin tuon asiakasnumerosi kun yksilöiviä tietoja ei kannata julkisella foorumilla jaella :) Kävin tarkistamassa tilannetta ja siellä oli valitettavasti kytkentä päässyt viivästymään asentajien työkiireiden vuoksi, uusi arvio oli merkattu että tänään pitäisi kytkennän tapahtua. Töitä tehdään klo 20:00 asti eli toivotaan että tänään nyt saataisiin johdot kohdilleen jakamolla! Pahoitteluni viivästyksestä :(

Ei ole edelleenkää asialle tehty yhtään mitään. Ei voi kestää näin kauan tälläinen asia.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Pahoitteluni että tuossa on kestänyt :( Tarkistin tilannetta ja tänään näkyisi kuittaantuneen valmiiksi, toimiihan yhteys nyt? :) 

Kyllä toimii :)

Osallistu keskusteluun