Suoramyynti

  • 19 toukokuu 2016
  • 2 kommenttia
  • 120 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Sain puhelun Saunalahden myynnistä työpuhelimeeni koskien laajakaistan parannusta(17.5. Klo 20.28). Sanoin, että olen hieman huonossa paikassa niin poika totesi tylysti "no vastasit kuitenkin puhelimeen".,Sanoin puhelimen olevan työpuhelun ja en tiennyt soittaa, jatkoi hän samaan tylyyn tyyliin. Onko tämä mielestänne hyvää asiakaspalvelua? Vaihdan liittymäni Soneraan

2 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Hei Tea1, ja tervetuloa palstalle!

Epäasiallisesta myynnistä keräämme mielellämme palautetta. Laita yksityisviesti meille http://elisa.to/viestipalstatiimille josta ilmenee numero johon soitettu, sekä soittoaika ja mahd. vielä soittajan numero, niin saamme tämän etiäppäin.

Sen verran kommentoin tohon, että ne ulkoistetut myyjät on kuin onkin eri porukkaa; meidän puhelinmyynnin hoitaa Elisan omistama Enia, joka ei kilpailijoiden tuotteisiin koske 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Voi kyynel. Meinaatko, että ne samat ulkoistetut myyntimiehet eivät ole kauppaamassa ihan samalla tavalla muisen operaattoreiden liittymiä?

Osallistu keskusteluun